قرارداد کولاکوویچ به صورت رسمی پایان یافت

به گزارش تور ارمنستان ارزان، قرارداد ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران به صورت رسمی با فدراسیون والیبال به سرانجام رسید.

قرارداد کولاکوویچ به صورت رسمی پایان یافت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مدت زمان قرارداد سرمربی تیم ملی والیبال ایران تا خاتمه بازی های المپیک 2020 توکیو بود و پس شیوع و گسترش ویروس کرونا و تغییر زمان برگزاری لیگ ملت ها و بازی های المپیک، فدراسیون والیبال به کولاکوویچ پیشنهاد اتمام همکاری داد.

این پیشنهاد از سوی سرمربی تیم ملی والیبال نیز پذیرفته شد و دو طرف برای خاتمه همکاری به توافق رسیدند و پرونده همکاری این مربی اهل مونته نگرو، از روز یکشنبه 31 فروردین (19 آوریل) به صورت رسمی به خاتمه رسید.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال امروز (سه شنبه) پس از دریافت توافق نامه امضا شده کولاکوویچ برای خاتمه همکاری از زحمات این مربی در مدت همکاری با تیم ملی والیبال ایران تشکر و قدردانی کرد.

این مربی بین المللی والیبال که پیش از پذیرش مسئولیت تیم ملی ایران، 23 مدال در رنگ های مختلف در پرونده کاری خود داشت، در مدت سه سال هدایت تیم ملی ایران، به عناوین قهرمانی مردان آسیا (2019)، قهرمانی بازی های آسیایی (2018)، سومی جام بزرگ قهرمانان جهان (2017) دست یافت و به همراه تیم ملی والیبال ایران در رقابت های انتخابی المپیک در کشور چین، سهیمه بازی های المپیک توکیو را به دست آورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1318

به "قرارداد کولاکوویچ به صورت رسمی پایان یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد کولاکوویچ به صورت رسمی پایان یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید