لذت قایق سواری در سیاتل تجربه کنید

به گزارش تور ارمنستان ارزان، از پیوجنت ساند تا دریاچه واشینگتن، چیزی حدود 200 کیلومتر راه است، بسیاری از ساکنان سیاتل در فصل های گرم یا اوایل پاییز و بهار برای قایق رانی به این دریاچه می آیند که چشم انداز ها شکفت انگیزی دارد.

لذت قایق سواری در سیاتل تجربه کنید

پیوجنت ساند دریا راهی در امتداد ساحل غربی واشینگتن است که هر ساله افراد محلی برای قایق سواری از این دریا راه تا دریاچه واشینگتن پارو می زنند. آب و هوای منطقه به دلیل بارش در هر چهارفصل سال مطبوع است و رودخانه همیشه پرآب است و هم ساکنان منطقه و هم گردشگران برای قایق سواری به این منطقه می آیند.

هرساله مسابقات قایق رانی زیادی در این دریاچه برگزار می شود و همچنین جشنواره های ماهیگیری هرساله به راه است. گونه های جانوری گوناگونی در این منطقه زندگی می کنند و مدتی است که دوستداران محیط زیست در تلاش هستند تا ماهیگیری را در این منطقه ممنوع کنند.

تابستان از فصل های شلوغ دریاچه واشینگتن است، در کنار ساحل زیبا و چشم اندازهای بدیع، ده ها هزار ملوان از سراسر دنیا به این نقطه می آیند تا مهارت های خود را در ملوانی و صید، به رخ همتایان خود بکشند. مسابقات و جشنواره های ملوانان ممکن است بیشتر از 10 هفته هم طول بکشد و سالانه 100 هزار نفر از سراسر دنیا جذب جشنواره های این منطقه می شوند.

فرهنگ قایق سواری یکی از قدیمی ترین فرهنگ های سیاتل است. شرکت قایق رانی جنسن از سال 1906 تا امروزه، یکی از مهم ترین شرکت های قایق سازی این منطقه است و حدود 20 درصد از قایق ها و کشتی های جنگ دنیای از طریق این شرکت ساخته شده است. نمایشگاه های قایق های چوبی و دست ساز، هرساله در سیاتل برقرار است و علاقه مندان از سراسر دنیا به این منطقه می آیند.

از سال 1900 تا به امروز خانه هایی در سواحل سیاتل اجاره داده می شد تا ملوان ها یا قایق ران هایی که برای مدت کوتاهی در این محل اقامت دارشتند، از آن استفاده کنند. البته همه خانه های این منطقه اقتصادی نیستند و در سال های اخیر خانه های لوکسی هم اجاره داده شده است. بعضی از خانه ها ارزشی بیشتر از 3 میلیون دلار دارند. حدود 5 درصد از سود سالیانه اجاره خانه ها به اتحادیه قایق رانان سیاتل می رسد.

منبع: کجارو / fa.wikipedia.org / nationalgeographic.com
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2299

به "لذت قایق سواری در سیاتل تجربه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لذت قایق سواری در سیاتل تجربه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید