محمودی: متاسفم که ایتالیا بالاتر از ما نهاده شد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، خبرنگاران: قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: واقعا متاسفم که با 3 پیروزی و 2 شکست، پایین تر از ایتالیایی قرار گرفتیم که 2 پیروزی و 3 شکست داشت.

محمودی: متاسفم که ایتالیا بالاتر از ما نهاده شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

شهرام محمودی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص بازی های ایران در مسابقات والیبال جام بزرگ قهرمانان گفت: بازی های بسیار سنگینی را با قدرت های والیبال جهان پشت سر گذاشتیم و عملکرد قابل قبولی داشتیم. من واقعا متاسفم که با 3 پیروزی و 2 شکست، پایین تر از ایتالیایی قرار گرفتیم که 2 پیروزی و 3 شکست داشت. در هر حال تجربیات خوبی از رویارویی با حریفان بزرگی که داشتیم، کسب کردیم.

قطر پاسور تیم ملی ایران در خصوص مصدومیت امیر غفور، بازیکن هم پستش در تیم ملی والیبال گفت: من و امیر در تمام تورنمنت هایی که بوده ایم به یک اندازه بازی نموده ایم و نصف به نصف به ما بازی رسیده است. در تیم ملی هم معروف است که امیر و شهرام به یک اندازه بازی می نمایند ولی امیر به عنوان بازیکن اول در ترکیب اصلی قرار می گیرد. مصدومیت او برای من خیلی سخت بود و کار مرا واقعا مشکل کرد چون مسئولیت او هم به دوش من افتاد.

شهرام محمودی ادامه داد: با مصدومیت امیر، من دیگر حق اشتباه نداشتم و به هیچ عنوان نمی توانستم بد بازی کنم و اشتباه داشته باشم. خدا را شکر بازی خوبی ارائه کردم و توانستم جای خالی امیر را پر کنم. در مجمع از عملکرد خودم در این مسابقات راضی بودم.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 634

به "محمودی: متاسفم که ایتالیا بالاتر از ما نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمودی: متاسفم که ایتالیا بالاتر از ما نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید