مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از استرداد مدیر مالی هواوی به آمریکا تا شکایت فیسبوک از چینی ها

به گزارش تور ارمنستان ارزان، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از استرداد مدیر مالی هواوی به آمریکا تا شکایت فیسبوک از چینی ها

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

طی ماه های اخیر مقامات ایالات متحده بر حجم فشارهای خود به هواوی افزوده اند. این فشارها تا جایی پیش رفته که مدیرمالی هواوی رسما درگیر ماجرا و در کانادا دستگیر شد و البته قرار است به آمریکا استرداد گردد. اما پشت پرده این حجم فشار چیست؟

یک هنرمند نقاش به علت همنام بودن با یک خواننده مشهور از تمامی شبکه های اجتماعی اخراج شده است. او این موضوع را وحشتناک توصیف می نماید و نمی داند از این پس چگونه باید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند.

متیو گنتزکو؛ پژوهشگر و استاد دانشگاه استفورد در ماه ژانویه نتایج یک پژوهش را منتشر کرد که نشان می داد مردم در ازای برخی مبالغ حاضرند دست از فیس بوک کشیده و این شبکه اجتماعی را پاک نمایند. حداقل زمان برای ترک کردن فیس بوک، حدود 100 دلار در ماه بود. اما آیا فیسبوک واقعا مخرب است؟

با تور چین همراه شوید

یک نسخه کپی شده و کمیاب از بازی سوپر ماریو موفق به رکوردشکنی و فروش بیش از 100هزار دلاری شد. این رکوردی خیره نماینده و بالاترین رکورد برای بازی های ویدیئویی کلاسیک است.

پس از روزها کشمکش و درگیری بین مقامات هواوی و دولت کانادا، بالاخره تکلیف مدیرمالی هواوی معین شد و قرار است منگ وانژو به آمریکا تحویل داده گردد. وی در دسامبر گذشته به اتهام جاسوسی در ونکوور دستگیر شده بود.

جنجالی ترین پروژه اسپیس ایکس که ارسال انسان به فضا به وسیله فضاپیما است با همکاریناسا اجرا شد. این فضاپیما که دراگون(اژدها) نام دارد، نخستین سفر همراه با فضانورد خود را شروع کرد.

فیس بوک از چینی ها به علت سوء استفاده از نام و اعتبار معنوی محصولات خود شکایت کرد. بر اساس این شکایت، برخی شرکت ها و اشخاص چینی با سوء استفاده از نام و اعتبار فیسبوک و اینستاگرام، اقدام به کسب سود و حفظ منافع غیرقانونی می نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 353

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از استرداد مدیر مالی هواوی به آمریکا تا شکایت فیسبوک از چینی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از استرداد مدیر مالی هواوی به آمریکا تا شکایت فیسبوک از چینی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید