نجات 300 مهاجر غیرقانونی توسط گارد ساحلی ایتالیا

به گزارش تور ارمنستان ارزان، خبرنگاران: رسانه های خبری ایتالیا اعلام کردند، گارد ساحلی این کشور بیش از 300 مهاجر غیرقانونی یک قایق را در نزدیکی سواحل جزایر سیسیل نجات داده اند.

نجات 300 مهاجر غیرقانونی توسط گارد ساحلی ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، رسانه های خبری ایتالیا اعلام کردند، گارد ساحلی این کشور بیش از 300 مهاجر غیرقانونی یک قایق را در نزدیکی سواحل سیسیل در دریای مدیترانه نجات داده اند.

در بین مهاجران غیر قانونی نجات یافته توسط گارد ساحلی ایتالیا، یک زن سوری نیز بوده که در جریان این سفر جان خود را از دست داده است. این زن 22 ساله که بنا بر اعلام پدرش بیماری دیابت داشته، یکی از 138 زن و کودکی بوده که هفته گذشته مصر را ترک نموده اند.

یکی از مهاجران با استفاده از تلفن ماهواره ای درخواست کمکی را برای گارد ساحلی ایتالیا فرستاده است و نیروهای گارد ساحلی ایتالیا نیز اقدامات لازم را در این خصوص انجام داده اند.

همچنین 2 زن باردار و یک نوزاد در بین 6 مسافر این قایق بودند که در بیمارستان بستری شده اند. گارد ساحلی ایتالیا این قایق را تا بندر سیراکوزه در سیسیل اسکورت و همراهی نموده است.

ادامه تنش در دنیا عرب و آرام شدن شرایط جوی موجب شده تا طی هفته های اخیر تعداد مهاجرانی که از کشورهای عربی به سوی کشورهای اروپایی سرازیر شده اند، رشد چشمگیری داشته باشد.

بر اساس آمارهای رسمی، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 22 هزار مهاجر به ایتالیا رسیده اند که این رقم 3 برابر بیشتر از کل مهاجران در سال 2012 میلادی است.

ایتالیا یکی از کشورهای اروپایی است که بیشترین زیان و ضرر را از سیل ورود آوارگان و مهاجران خارجی متحمل شده است. دولت ایتالیا شرایط منطقه سیسیل را فوق العاده اعلام نموده و نسبت به تشدید مسائل این منطقه در صورت بدتر شدن بحران سوریه هشدار داده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 539

به "نجات 300 مهاجر غیرقانونی توسط گارد ساحلی ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات 300 مهاجر غیرقانونی توسط گارد ساحلی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید