هتل دو فرایند پوینت پاریس از اقامتگاه های 4 ستاره شهر، تصاویر

به گزارش تور ارمنستان ارزان، هتل دو فرایند پوینت پاریس ازهتل های 4 ستاره شهر پاریس است. فرقی نمی کند که شما در چه فصل یا در چه ماه و هفته ای از سال بلیط هواپیما پاریس بخرید و مسافر این شهر زیبا و رمانتیک شوید، کافیست در طول سفر خودتان Hôtel du Rond-Point des Champs-Elysées - Esprit de France را برای اقامت انتخاب کنید تا مهمان نوازی خارق العاده و زیبایی های وصف ناپذیر این هتل رویایی شما را شگفت زده کند.

هتل دو فرایند پوینت پاریس از اقامتگاه های 4 ستاره شهر، تصاویر

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

اتاق های هتل دو فرایند پوینت پاریس

آنچه پیش از همه چیز نظر شما را در اتاق های هتل دو فرایند پوینت پاریس به خود جلب خواهد نمود، تزئینات شکیل و چشم نواز این اتاق هاست. در واقع، تزئینات اتاق های هتل دو فرایند پوینت پاریس با هنر سبک دکو صورت گرفته است.

تمامی این اتاق ها به اینترنت بی سیم رایگان مجهز هستند. همچنین امکاناتی مثل تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، قهوه ساز، یک عدد تلفن با اینترنت 4 جی و امکان برقراری ارتباط با سرتاسر دنیا و حمام اختصاصی همراه با وان و دوش نیز در آنها مهیا شده تا مهمانان هتل دو فرایند پوینت با هیچ کمبودی در طول اقامت خودشان روبرو نشوند.

اماکن عمومی هتل دو فرایند پوینت

تراس هتل دو فرایند پوینت پاریس اولین مکان عمومی است به آن می پردازیم. این مکان جایی است که شما با مراجعه به آن می توانید نماهای دل انگیزی تماشا کنید و آرامش بسیار زیادی به دست آورید. همچنین شما می توانید از کتابخانه این هتل برای یافتن کتاب های مورد علاقه خودتان و مطالعه کردن آنها استفاده نمایید. گفتنی است که پذیرش هتل دو فرایند پوینت به صورت 24 ساعته مشغول فعالیت بوده و خدمات خود را در اختیار مهمانان قرار می دهد. در این بین، یک مکان عمومی دیگر هم در هتل دو فرایند پوینت پاریس وجود دارد که هواداران بسیار زیادی به دست آورده است. این مکان جایی نیست جز اتاق بخار هتل که سلامتی و شادابی خاصی به جسم و روح مهمانان القا می نماید.

کارکنان هتل دو فرایند پوینت پاریس

کارکنان خوش برخورد و حرفه ای هتل دو فرایند پوینت پاریس به یکی از دلایل اصلی افزایش محبوبیت این اقامتگاه تبدیل شده اند. این کارکنان اغلب به یک، دو یا چند زبان مختلف از جمله زبان های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، پرتغالی، رومانیایی، روسی، سوئدی یا ترکیه ای مسلط هستند. دلیل این امر هم مراجعه مهمانانی از ملل مختلف به هتل دو فرایند پوینت پاریس است. همانطور که پیشتر ذکر شد، کارکنان هتل دو فرایند پوینت پاریس افراد بسیار خونگرم و مهربانی هستند. بنابراین، فضای بسیار محبت آمیز ای همیشه بر این هتل حاکم است.

خدمات و سرویس های هتل دو فرایند پوینت

خدمات، سرویس ها و امکانات مختلفی در هتل دو فرایند پوینت پاریس ارائه می شوند که دانستن آنها برایتان خالی از لطف نخواهد بود. شستشوی لباس ها با استفاده از دستگاه های خشکشویی و لباسشویی، اتو، نظافت روزانه، روم سرویس، تحویل روزنامه، حمل و نقل به فرودگاه، سیستم گرمایشی و آماده سازی فضاهای مختلف اقامتگاه برای حضور افراد معلول از جمله خدمات بسیار خوب و جالب توجه در هتل دو فرایند پوینت پاریس به شمار می فرایند. لازم به تاکید است که کارکنان هتل دو فرایند پوینت شما را در امر رزرو بلیط ورود به اماکن پربازدید و اجراهای زنده کمک خواهند کرد.

موقعیت مکانی هتل دو فرایند پوینت

اقامت در هتل دو فرایند پوینت پاریس یک معنا و مفهوم مهم برای بیشتر گردشگران دارد و آن هم دسترسی آسان به نقاط پربازدید شهر است. این هتل فاصله بسیار اندکی با مکان های زیبای شهر دارد. به طوریکه مثلا دسترسی به برج ایفل و موزه لوور از این هتل تنها با یک ربع رانندگی امکان پذیر می گردد. در ضمن، مکان های نزدیک تر نیز وجود دارد که رفتن به آنها راحت تر از این هاست.

اماکن نزدیک به هتل دو فرایند پوینت پاریس

فاصله هتل دو فرایند پوینت پاریس تا بازارهای کریسمس: 200 متر

فاصله هتل دو فرایند پوینت پاریس تا سالن تئاتر مارینی: 300 متر

فاصله هتل دو فرایند پوینت پاریس تا خیابان فبورگ سن انوره: 300 متر

فاصله هتل دو فرایند پوینت پاریس تا کاخ الیزه: 400 متر

فاصله هتل دو فرایند پوینت پاریس تا طاق پیروزی: 1.2 کیلومتر

فاصله هتل دو فرایند پوینت پاریس تا ایستگاه سن لازار: 1.3 کیلومتر

فاصله هتل دو فرایند پوینت پاریس تا کاخ گارنیه: 1.6 کیلومتر

فاصله هتل دو فرایند پوینت پاریس تا برج ایفل: 1.8 کیلومتر

فاصله هتل دو فرایند پوینت پاریس تا موزه لوور: 2.2 کیلومتر

فاصله هتل دو فرایند پوینت پاریس تا باغ های لوکزامبورگ: 3.4 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1553

به "هتل دو فرایند پوینت پاریس از اقامتگاه های 4 ستاره شهر، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل دو فرایند پوینت پاریس از اقامتگاه های 4 ستاره شهر، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید