آشنایی با هتل 4 ستاره پاتونگ هریتیج پوکت

به گزارش تور ارمنستان ارزان، جهت آشنایی با هتل 4 ستاره پاتونگ هریتیج پوکت با ما همراه باشید.

آشنایی با هتل 4 ستاره پاتونگ هریتیج پوکت

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

این هتل 4 ستاره زیبا در شهر پوکت واقع شده است. هتل پاتونگ هریتیج هتلی لوکس و مجلل است که در دل پوکت همچون نگینی زیبا خودنمایی می نماید. شما با اقامت در هتل هریتیج ، دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارید و با توجه به این که این هتل در خیابان بانگلا واقع شده است از این رو شما تا مرکز خرید جانگ سیلون پوکت 5 دقیقه پیاده روی فاصله خواهید داشت. اگر هدف شما نزدیک بودن به ساحل است، این هتل 4 ستاره میتواند انتخاب خوبی باشد، زیرا با 5 دقیقه پیاده روی به ساحل پاتونگ می رسید. در واقع هتل هریتیج از موقعیت مکانی فوق العاده ای برخوردار است. مهمانان عزیز در تور تایلند برای رسیدن به این هتل 4 ستاره از فرودگاه بین المللی پوکت ، 24 کیلومتر مسافت را باید طی نمایند. که در طول راستا زیبایی های شهر پوکت را به چشم خواهند دید.

از امکانات این هتل می توان به این موارد اشاره نمود:

استخر در فضای باز، سونا و جکوزی، باشگاه بدنسازی، فروشگاه و سالن سیگار از امکانات شاخص هتل پاتونگ هریتیج پوکت میباشد و همچنین شما با اقامت در این هتل 4 ستاره شما از خدمات کافی شاپ، رستوران، بار در کنار استخر و اینترنت وای فای رایگان بهره مند خواهید شد. هتل پاتونگ هریتیج دارای اتاق های کاملا مجهزی بوده و اتاق های این هتل مدرن دارای بالکن خصوصی، تختخواب های زیبا با بهترین الیاف، سرویس بهداشتی و حمام های لوکس، تلویزیون، تلفن و ... می باشد.

اگر این هتل مناسب شرایط شما بوده و قصد اقامت در هتل پاتونگ هریتیج پوکت را دارید از رستوران این هتل مجلل بی بهره نمانید، رستورانی شیک که با غذاهای عربی، ایتالیایی، چینی و ... از شما پذیرایی خواهد نمود.

  • نام هتل: هتل پاتونگ هریتیج پوکت
  • درجه هتل: 4 ستاره
  • آدرس هتل: 16 Soi Rat Uthit 200 Pi 2، กระทู้ Amphoe Kathu، Chang Wat Phuket 83510، Thailand
  • موقعیت هتل: Bangla Road
  • فاصله تا فرودگاه: 24km
  • نوع اتاق: اتاق 2 تخت، اتاق 3 تخت، اتاق 4 تخت، سوئیت، اتاق خانوادگی، اتاق مخصوص مهمان، استاندارد
  • امکانات هتل: رستوران و بار، سالن کنفرانس، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، خدمات پرینت و فکس، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، سرویس ویژه معلولین، بوفه و صبحانه، محل نگهداری بچه ها، آرایشگاه، سالن زیبایی، اتاق مخصوص سیگار
  • امکانات ورزشی: استخر روباز، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی
  • امکانات اتاق ها: تلویزیون ال سی دی، تلفن، حمام ، سشوار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، صندوق امانات، بالکن
منبع: مرجع تایلند
انتشار: 4 مرداد 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 459

به "آشنایی با هتل 4 ستاره پاتونگ هریتیج پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل 4 ستاره پاتونگ هریتیج پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید