هواوی در اسپانیا اینترنت 5G راه اندازی کرد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، شرکت هواوی با یاری ودافون نخستین پوشش اینترنت 5 جی را در 15 شهر اسپانیا فراهم نموده است. به این ترتیب کاربران موبایل های 5 جی می توانند از سرعت دانلود یک گیگابیت برثانیه بهره ببرند.

هواوی در اسپانیا اینترنت 5G راه اندازی کرد

با تور اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از شینهوا، شرکت Vodafone Espana با همکاری هواوی روز گذشته نخستین شبکه سرویس تجاری 5 جی را در اسپانیا راه اندازی کردند. به این ترتیب اسپانیا یکی از نخستین کشورهای اروپایی مجهز به اینترنت بسیار سریع است.

طبق بیانیه Vodafone Espana شبکه اینترنت موبایل 5 جی 15 شهر بزرگ اسپانیا از جمله مادرید، بارسلونا، والنسیا و سویل را پوشش می دهد. نیمی از ساکنان این شهرها می توانند از شبکه های اینترنت بسیار سریع استفاده نمایند.

به این ترتیب مشتریان اینترنت 5 جی در اسپانیا با یاری موبایل های مجهز به این استاندارد، از سرعت دانلود 1 گیگابیت برثانیه بهره می برند. همچنین سرعت دانلود تا خاتمه امسال میلادی به 2 گیگابیت برثانیه می رسد.

چنین سرعتی 10 برابر سریع تر از اینترنت 4 جی است. شبکه های اینترنت فوق سریع بی سیم به رشد فناوری های کلیدی مانند نوآوری در خودروهای خودران، تله پزشکی و واقعیت مجازی در آینده یاری شایانی می نمایند.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 441

به "هواوی در اسپانیا اینترنت 5G راه اندازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی در اسپانیا اینترنت 5G راه اندازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید