تابستان یک میلیارد یورویی تیم های اروپایی

به گزارش تور ارمنستان ارزان، تیم های اروپایی تاکنون در این فصل نقل و انتقالات تابستانی برای جذب بازیکن بیش از یک میلیارد یورو هزینه کردند.

تابستان یک میلیارد یورویی تیم های اروپایی

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مارکا، تنها سه هفته از فصل نقل و انتقالات تابستانی فصل 17 - 2016 گذشته است و پنج لیگ برتر اروپا بیش از هزار میلیون یورو برای جذب بازیکن خرج کردند.

لیگ برتر انگلیس مثل همواره سرآمد دیگر لیگ ها در این رابطه است. تیم های این لیگ در مدت سه هفته نزدیک به 600 میلیون یورو خرج کردند. دو لیگ فرانسه و اسپانیا در مجموع نیز به این رقم نمی رسند.

منچستریونایتد با ژوزه مورینیو و لیورپول نیز با یورگن کلوپ بیشترین خرج را برای تقویت تیم خود کردند. هر تیم نزدیک به 80 میلیون برای جذب بازیکن هزینه کردند. با این حال گران ترین خرید متعلق به آرسنال است که برای گرانیت ژاکا 45 میلیون یورو به دورتموند پرداخت کرد.

دورتموند که هر سال از بهترین بازیکنانش را از دست می دهد، در این فصل بر خلاف گذشته عمل کرد و هفت بازیکن را جذب کرد. تیم آلمانی برای امضای قرارداد با چهار بازیکن 113 میلیون هزینه کرد. ماریو گوتسه با 26 میلیون، آندره شورله 30 میلیون، میکل رینو 3.75 میلیون و مارک بارترا با هشت میلیون یورو به این تیم پیوستند. در این تابستان، لیگ آلمان برای جذب بازیکن 434.03 میلیون یورو خرج نموده است. علاوه بر دورتموند، بایرن مونیخ با کارلو آنچلوتی نیز دو بازیکن خریده است. رناتو سانچس با ارزش 35 میلیون و متس هوملس با 38 میلیون یورو به این تیم رفتند.

در ایتالیا رکورد نقل و انتقالات با امضای قرارداد گونسالو ایگواین با یوونتوس شکسته شد. جدایی مهاجم آرژانتینی از ناپولی 94 میلیون یورو برای تیم تورینی هزینه برداشت. یوونتوس علاوه بر این بازیکن میرالم پیانیچ، هافبک رم را با 32 میلیون یورو خرید. سری A در مجموع در این فصل 417 میلیون یورو هزینه نموده است تا به سومین لیگی تبدیل گردد که بیشترین خرج را انجام داده است.

رئال مادرید با رییس پر خرجش یعنی فلورنیتینو پرس، در این تابستان کم خرج بوده است. آلوارو موراتا تنها بازیکن جدید این تیم است. بازگشت مهاجم اسپانیایی 30 میلیون هزینه برداشت. بارسلونا حریف مادرید بیش از 75 میلیون هزینه نموده است از طرفی اتلتیکومادرید 49 میلیون یورو خرج نموده است.

انتهای پیغام

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 750

به "تابستان یک میلیارد یورویی تیم های اروپایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابستان یک میلیارد یورویی تیم های اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید