پرداخت 17 هزار دلاری پسر بچه برای بازی سونیک!

به گزارش تور ارمنستان ارزان، مادر جورج جانسون شش ساله پس از کشف اینکه پسرش مبلغ زیادی را صرف یک بازی ویدئویی نموده است، شوکه شد.

پرداخت 17 هزار دلاری پسر بچه برای بازی سونیک!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از باشگاه خبرنگاران، مادر جورج که با قرنطینه شدن ایالت کانکتیکت آمریکا از خانه دور کاری می کرد، متوجه نشده بود که پسرش برای خرید افزونه هایی که باعث رجحان او در بازی های اینترنتی می گردد، پول خرج می نماید.

این مادر دریافت که جورج پس از دریافت نوتیفیکیشن از اپل و پی پال مبالغ هنگفتی را صرف این بازی ها می نماید. او در ابتدا فکر می نموده است که کم شدن مبلغ هنگفتی از حساب بانکی اش، یک مشکل یا کلاهبرداری است، اما مسئولان خدمات اقتصادی به او از قانونی بودن این برداشت ها اطمینان داده اند.

این مادر پس از اینکه متوجه شد مبلغ 16293 دلار از حسابش کم شده است اعلام کلاهبرداری کرد، اما به وسیله سیستم عامل های پرداخت به او اطلاع داده شد که بیشتر مبلغ برای خرید بازی سونیک (Sonic) بوده است.

این مادر اظهار داشت که اکنون به دلیل آنچه رخ داده دچار یک بحران اقتصادی شده است و به نوبه ای خود را مسئول آنچه رخ داده است می داند، زیرا را به تنظیمات امنیتی نظارت بر حساب های خود اعتماد نکرد. البته او شرکت های بازی را نیز مسئول دانست و گفت که پسر من کوچک است و نمی فهمد که این پول واقعی است او فکر کرد که در دنیایی که برای او واقعی نبود یک بازی انیمیشنی بازی می نماید، پس چرا بازی ها پول بچه ها را می پذیرند؟ آن ها باید برای آن راه حلی پیدا نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1754

به "پرداخت 17 هزار دلاری پسر بچه برای بازی سونیک!" امتیاز دهید

1 کاربر به "پرداخت 17 هزار دلاری پسر بچه برای بازی سونیک!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 17 هزار دلاری پسر بچه برای بازی سونیک!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید