پیشنهاد طرحی برای استفاده از صنایع دستی ایرانی در هتلها

به گزارش تور ارمنستان ارزان، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، پیشنهاد طرحی برای استفاده از صنایع دستی ایرانی در هتلها صورت گرفت.

پیشنهاد طرحی برای استفاده از صنایع دستی ایرانی در هتلها

جمشید حمزه زاده، رئیس جامعه حرفه ای هتلداران کشور گفت: بتازگی جلسه ای با معاون صنایع دستی کشور در زمینه استفاده از صنایع دستی در هتل ها داشتیم. نتیجه جلسه این بود کارگروهی متشکل از نمایندگان جامعه هتلداران و معاونت گردشگری تشکیل گردد تا آنالیز نمایند که این طرح مغایر با استانداردهای هتل نباشد. بعلاوه ورود صنایع دستی به هتل ها معرفی صنایع دستی شده و موجب افزایش عایدی هتل ها باشد.

وی اضافه نمود: اگر در لابی هتل ها که سوت و کور است، کارگاه های صنایع دستی برپا گردد. مثلا قلمکاران یزد در لابی حضور پیدا نمایند و ضمن انجام کار، ورکشاپ هم برپا نموده و مردم ببینند موجب می گردد هم از کافی شاپ خرید گردد هم آن صنایع دستی معرفی شده و هم کار آن هنرمند فروخته گردد. بنابراین این طرح می تواند چند فایده داشته باشد حتی میتوان رویدادهای مربوط به صنایع دستی را در آمفی تئاتر هتلها تعریف کرد.

رئیس جامعه هتلداران اعلام کرد: میتوان یک اتاق به نام ایران داشته باشیم که با صنایع دستی تزئین گردد به شرطی که با استاندارد هتلها هماهنگ باشد، چون نمیتوان از هر صنایع دستی استفاده کرد بلکه باید از آنهایی که استاندارد لازم را دارند، برای این کار بهره گرفت.

منبع: همگردی
انتشار: 21 دی 1401 بروزرسانی: 21 دی 1401 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2537

به "پیشنهاد طرحی برای استفاده از صنایع دستی ایرانی در هتلها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد طرحی برای استفاده از صنایع دستی ایرانی در هتلها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید