چیدمان و دیزاین اتاق نشیمن به سبک و استایل ژاپنی

به گزارش تور ارمنستان ارزان، کشور ژاپن درست مانند کشور عزیز خودمان فرهنگ و تاریخچه بسیار غنی و عظیمی دارد. فرهنگ ژاپنی یکی از جالب ترین فرهنگ های موجود در جهان است بخصوص در زمینه هنری، معماری و طراحی داخلی. دیزاین اتاق نشیمن به سبک ژاپنیکه بعنوان بخش مهمی از طراحی داخلی خانه شناخته می گردد خیلی بیشتر از سایر مکان های خانه، فرهنگ ژاپنی را نشان می دهد. در این مطلب با نمونه هایی آشنا می شویم که از همین فرهنگ غنی سرچشمه گرفته اند. سبک دکوراسیون اتاق نشیمن ژاپنی هم به صورت سنتی و قدیمی خود وجود دارد و هم به صورت مدرن که بر اثر تغییراتی که در گذر زمان در سبک سنتی ژاپنی ایجاد شده بوجود آمده است.

چیدمان و دیزاین اتاق نشیمن به سبک و استایل ژاپنی

همانطور که در شکل های زیر می بینید از ویژگی های اصلی فرهنگ ژاپنی سادگی در طراحی است که از هزارن سال پیش همینگونه بوده است. اتاق نشیمن ژاپنی بیشتر از طراحی ساده و خلوت استفاده می نماید تا همه چیز را در حالت تعادل و در جای دقیق خود قرار بدهد. البته باید به استفاده از مواد طبیعی در دکوراسیون خانه های ژاپنی نیز اشاره کنیم که جزء جدا نشدنی از استایل ژاپنی است. اگر فرهنگ ژاپن را مطالعه و کاملا آنرا درک کنید مطمئنا مشتاق استفاده از طرح و سبک های ژاپنی در خانه و زندگی روزمره خود خواهید شد. اگر هم علاقه ای به فرهنگ های مختلف ندارید بازهم قادر خواهید بود از ویژگی های متفاوت استایل ژاپنی مانند هارمونی و صلح در خانه خود استفاده کنید و در عین حال از این کار راضی نیز باشید.

همانطور که در بالا گفتیم یکی از ویژگی های اصلی فرهنگ ژاپنی احترام و عشق به طبیعت است. بهترین راه نیز برای برقراری ارتباطی قوی با طبیعت؛ آوردن عناصری از آن در دکوراسیون داخلی خانه است. اضافه کردن گیاهان قدیمی و کهن ژاپنی مانند درخت بونسای یا بامبو می تواند آن حس فرهنگ ژاپنی را به دکوراسیون خانه منتقل کند. در عکس های زیر با نمونه هایی از دکوراسیون اتاق نشیمن به سبک ژاپنی آشنا خواهید شد.

منبع: اتاق
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1610

به "چیدمان و دیزاین اتاق نشیمن به سبک و استایل ژاپنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیدمان و دیزاین اتاق نشیمن به سبک و استایل ژاپنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید