آشنایی با گیبون در پاتایا

به گزارش تور ارمنستان ارزان، یکی از جاذبه‌ها مهیجی که در شهر ساحلی پاتایا می‌توانید تجربه کنید، گیبون است. برای تجربه یک تفریح هیجان‌انگیز و پرش از بالای درخت 60 متری می‌توانید با تور تایلند همراه شوید.

آشنایی با گیبون در پاتایا

پاتایا از جمله شهرهای تایلند است که از محبوبیت خاصی در بین گردشگران بر خوردار است. از جمله تفریحات پر هیجانی که در پاتایا است پرواز در جنگل گیبون است که طرفداران بسیاری دارد. پرواز کردن در جنگل گیبون پاتایا از آن دسته تفریحاتی است که حتما باید آن را در تور تایلند تجربه کنید در غیر این صورت پشیمان می شوید ، این تفریح در بین گردشگران و مسافران تور پاتایا محبویت زیادی دارد.

طراحی و ساخت این جنگل به وسیله ی یک گروه حرفه ای اهل کشور نیوزلند انجام شده است که با نظارت دقیق و رعایت کردن قوانین و اصول مطابق با استاندارد های اروپا و جهانی ساخت این پروژه را انجام داده اند که امروز یکی از پر بازدیدترین و مهمترین جاذبه های تور تایلند است.

حس امنیتی که هنگام پرش و پرواز در جنگل گیبون به شما می دهد یک خاطره فراموش نشدنی را می سازد، از ویژگی های قابل توجه تجهیزات به کار رفته در این جنگل آن است که کمترین آسیب را به درخت های جنگل وارد میکند. زمانی که وارد جنگل گیبون می شوید آموزشهای لازم و اولیه توسط مربیان باتجربه به شما داده می شود و با آرامش و اطمینانی که به شما می دهند می توانید پرشی از بالای درخت 60 متری را آغاز نمایید، که بسیار پر هیجان است. شما در این جنگل می توانید حیواناتی مانند میمون ، شیر ، ببر ، فیل و با گونه ای از پرندگان که کمیاب و نادر هستند از نزدیک مشاهده نمایید.

انتشار: 15 اسفند 1397 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 249

به "آشنایی با گیبون در پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با گیبون در پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید