یک معامله برد، برد برای دوستداران حیوانات و عاشقان سفر

به گزارش تور ارمنستان ارزان، سفر همواره تجربه های جالب و عجیبی به همراه دارد و ما که سفر می کنیم، بی تاب همین تجربه های حیرت انگیزیم. تجربه از پیش معین شده نیست؛ اما ما برای شما یک برنامه داریم که تجربه شگفت انگیزی را در سفر داشته باشید! دوست دارید از حیوانات مراقبت کنید و در خانه محلی ها بمانید؟ در سفر باشید ولی انگار در خانه خودتان وقت می گذرانید؟ فکرش را بکنید در کشوری که همواره آرزوی رفتن به آن را داشتید و هیشه به علت هزینه های بالا نمی رفتید، از دو بچه گربه بامزه نگهداری کنید؛ یا اسب سفید خانه را در نبود صاحبش تیمار کنید! اگر با خواندن این متن ذوق در چشمان شما برق زد، ادامه را از دست ندهید.

یک معامله برد، برد برای دوستداران حیوانات و عاشقان سفر

اقامت سفرتان آماده است به شرطی که:

یک سایت روبه روی شماست که با استفاده از آن می توانید، سفر کنید؛ درواقع مقرون به صرفه سفر کنید. هوس سیتر یک راهنما برای اقامت است. یک نفر از نقطه ای در دنیا قصد سفر دارد و نمی خواهد خانه و متعلقاتش تنها بمانند؛ خانه اش را در اختیار من و شمایی که سفر می کنیم و نمی خواهیم هزینه های مان بالا برود می گذارد. اما نه به این سادگی! شما باید عاشق یا حداقل دلواپس حیوانات باشید!

صاحب خانه خانه اش را برای شما می گذارد اما این انتظار را دارد شما مواظب خانه و حیوان بامزه اش باشید. این عالی نیست؟ شما سفر نموده اید اما انگار در خانه خودتان هستید و کنار موجود نازنینی روز می گذرانید.

از طرفی اگر قصد سفر کردید و حیوان عزیز شما مجبور بود تنها بماند یا به پانسیون برود، کافی ست یک آگهی در هوس سیتر پرکنید و خانه تان را در اختیار گردشگر ها قرار بدید. هم شما خیال تان راحت است، هم مسافر احساس راحت تری در کشورمان دارد. پس دست به کار شوید.

ساز و کار:

ابتدا مرورگر را باز نموده و آدرس www.trustedhousesitters.com جست جو می کنید؛ شما اولین قدم برای اقامت رایگان را برداشته اید. قدم بعدی عضویت است. یک پروفایل مانند تمام پروفایل های دیگر پر می کنید. مرحله بعدی، پرداخت هزینه برای عضویت یک ساله است؛ چیزی حدود 119 دلار، که ممکن است این سایت تخفیف هم بدهد.

در نهایت هم تایید پروفایل می ماند.

شاید این سوال برای شما چطور باید پرداخت کنید؟

راهکار ما برای شما گرفتن مستر یا ویزا کارت است.

وارد سایت که می شوید دو مستطیل نظر شما را جلب می نماید! قست اول آبی است و مخصوص کسانی که دنبال یک حامی در نبودشان، برای خانه و حیوان خانگی شان می گردند. مستطیل دوم ویژه کسانی که دنبال خانه با یک حیوان کوچک هستند تا از آن مراقبت نمایند.

شما حتی می توانید خواسته تان را فیلتر کنید. یعنی انتخاب کنید دوست دارید از چه حیوانی نگهداری کنید؛ یا اصلا نمی خواهید حیوانی در خانه باشد.

در زمان جست جو وقتی کشور مورد نظر را می زنید، برای شما هر تعدادی که متقاضی باشد را می آ ورد؛ در زیر این آگهی ها، پیشنهادات مشابهِ نزدیک را فهرست می نماید؛ تا شما بتوانید برترین انتخاب را انجام دهید.

شما هرکدام از آگهی ها را که انتخاب کنید، اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهد. مثل: پروفایل مالک یا مسافر و نقشه!

یک امکان هیجان انگیز که در ختیار شما می گذارد، این است که پایین هر اعلان مطابق با رفت و برگشت شما، لینک تهییه بلیط می گذارد. شما را مستقیم به یک سایت خرید بلیط راهنمایی می نماید. راحت تر از این؟!

اگر با خواندن سایت، ابهامی برای شما ماند، دو امکان وجود دارد:

  • اول اینکه پایین صفحه اول سایت یک علامت سبز هست که روی آن help نوشته شده و شما با انتخاب آن به یکی از نمایندگان سایت وصل می شوید تا مشکل تان را برطرف کنید.
  • دومین راه یاری، شماره ای ست روی سایت، برای پاسخگویی به هر سوالی. اولین ابر صورتی در سایت، شماره را به شما نشان می دهد.

تهیه و تدوین: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 27 شهریور 1401 بروزرسانی: 27 شهریور 1401 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2485

به "یک معامله برد، برد برای دوستداران حیوانات و عاشقان سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک معامله برد، برد برای دوستداران حیوانات و عاشقان سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید