آکواریوم KLCC کوالالامپور

به گزارش تور ارمنستان ارزان، آکواریوم KLCC کوالالامپور یکی از بهترین جاذبه‌های تور مالزی برای بازدید با خانواده است. آکواریومی با مساحتی به وسعت 60 هزار متر مربع که خانه ای برای 5 هزار گونه مختلف ماهی و آبزی می باشد که تنها در قعر اقیانوس ها برای بازدید وجود دارد.

آکواریوم KLCC کوالالامپور

اولین سالنی که تماشاگران به آن وارد می شوند از چند آکواریوم با موجودات متنوع و رنگارنگ تشکیل شده است. در کنار آن ها می توانید خزندگانی چون قورباغه درختی کمیاب و قورباغه سمی و کربه ماهی بسیار بزرگ ، کوسه ماهی شنی ، ماهی های پهن و مار ماهی ها را مشاهده نمایید.

یکی از اقدامات مناسب که توسط مسئولین صورت گرفته است، نصب ویدئو پروژکتور ها و دیگر تجهیزات پیشرفته برای نمایش اطلاعات بسیار کامل در مورد هر یک از این موجودات به گردشگران تور مالزی می باشد.

ماهی های گوشت خوار ، مار ماهی ها و ماهی های غول آسایی که از مناطق استوایی به این جا آورده شده اند را در طول 9 متری خود جای داده است و شما می توانید شنا کردن و غذا خوردن آن ها را در اطراف خود مشاهده نمایید.

وظیفه غذا دادن به ماهی ها و کوسه ها توسط گروهی غواص صورت می پذیرد که تماشای آن را نباید از دست داد. اصولا شروع این کار ساعت 10 و 45 دقیقه صبح است که به دفعات مختلف و با توجه به برنامه های از پیش تعیین شده تا ساعت 5 و نیم بعد از ظهر ادامه دارد. با توجه به تجربه می توان گفت که بهترین نمایش سطح یک زمان تغذیه ماهی های گوشت خوار پیرانا و سمور های آبی و بهترین نمایش سطح دو موقع تغذیه دسته جمعی ماهی ها است که در طول روز 2 بار صورت می گیرد. غذا خوردن مار ماهی های برق دار ، ماهی آراپایما و کوسه ها نیز در روز های زوج در تور مالزی انجام می‌گیرد.

انتشار: 15 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 259

به "آکواریوم KLCC کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آکواریوم KLCC کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید