اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده متوقف نشده است

به گزارش تور ارمنستان ارزان، خبرنگاران : معاون سازمان امور مالیاتی، گفت: قانون مالیات بر ارزش افزوده متوقف نشده و همچنان لازم الاجراست.

اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده متوقف نشده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان امور اقتصادیاتی، معاون درآمدهای اقتصادیاتی سازمان امور اقتصادیاتی کشور، اعلام نمود: قانون اقتصادیات بر ارزش افزوده متوقف نشده و همچنان لازم الاجراست.

محمد مسیحی با بیان اینکه از محل این قانون تا انتها امسال درآمدهای اقتصادیاتی برای دولت و شهرداری ها پیش بینی شده است، گفت: قانون اقتصادیات بر ارزش افزوده مصوب 1387 در تاریخ 27 آبان ماه امسال تا زمان تصویب و لازم الاجرا شدن لایحه اصلاح و دائمی شدن این قانون، توسط مجلس شورای اسلامی به مدت یک سال تمدید شده است.

وی تاکید نمود: مودیان مشمول نظام اقتصادیات بر ارزش افزوده همچون سال های گذشته و بدون وقفه مکلف به مطالبه و وصول اقتصادیات بر ارزش افزوده از خریداران کالا و خدمات خواهند بود که در انتها هر دوره اقتصادیاتی می بایست با شرایط مقرر به حساب های مشخص شده واریز کنند.

مسیحی در انتها اعلام نمود: بمنظور اجتناب از تحمل بار اقتصادی و تعلق جرایم به مودیان، قانون مذکور باید به طور کامل اجرا گردد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1687

به "اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده متوقف نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده متوقف نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید