اسلاویا 1 - 3 اینترمیلان؛ عقده گشایی در پراگ!

به گزارش تور ارمنستان ارزان، اینتر در دیداری سخت 1-3 اسلاویاپراگ را مغلوب کرد.

اسلاویا 1 - 3 اینترمیلان؛ عقده گشایی در پراگ!

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اینتر در شبی که دو بار دیرک دروازه اسلاویا را به لرزه درآورد و البته در بعضی دقایق مدیون درخشش سمیر هندانوویچ بود، در نهایت و با درخشش در دقایق پایانی 1-3 اسلاویا پراگ را شکست داد تا هم امتیاز با دورتموند، همچنان شانس صعود داشته باشد.

اسلاویا بازی را بهتر شروع کرد و اولین فرصت بازی در دقیقه شش برای این تیم ایجاد شد، اما ضربه هاوسبر با اختلاف کمی از کنار دروازه سمیر هندانوویچ به بیرون رفت.

در دقیقه ده و روی پاس بورخا والرو، لائوتارو مارتینز موقعیت خوبی برای زدن گل اول اینتر داشت، اما ضربه او از دقت کافی برخوردار نبود و این موقعیت از دست رفت.

اما در دقیقه 19 اینتر پیروز شد به گل اول دست یابد. روملو لوکاکو در سمت راست صاحب موقعیت شد و ارسال او با ضربه زیبای لائوتارو مارتینز همراه شد تا اینتر گل اول را به ثمر رسانده و از حریف پیش افتد.

سه دقیقه بعد اینتر فاصله ای زیادی تا به ثمر رساندن گل دوم خود نداشت، اما این بار ضربه لائوتارو مارتینز از بیرون محوطه با عکس العمل تماشایی کولار همراه شد.

در دقیقه 31 اسلاویاپراگ صاحب موقعیت خوبی برای زدن گل تساوی شد، اما این بار ضربه هاوسبر با عکس العمل زیبای هندانوویچ دفع شد.

اما دقایقی بعد اتفاق عجیبی رخ داد. اینتر در دقیقه 35 و روی پاس لائوتارو و ضربه لوکاکو به گل دوم دست یافت، اما داور بعد از بازبینی صحنه متوجه شد در محوطه جریمه اینتر خطایی رخ داد و یک پنالتی به سود اسلاویا اظهار داشت که سوچک آن را تبدیل به گل کرد و بازی به تساوی کشیده شد.

در اواخر نیمه اول این بار ضربه سوچک توسط هندانوویچ مهار شد و در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و دو تیم با تساوی 1-1 راهی رختکن شدند. اولین فرصت نیمه دوم و روی حرکت انفرادی آنتونیو کاندروا برای اینتر ایجاد شد، اما ضربه زیبای لوکاکو با حداقل اختلاف ممکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 53 اسلاویا پراگ اولین موقعیت خود در نیمه دوم را خلق کرد، اما ضربه استانچو از بیرون محوطه با عکس العمل هندانوویچ همراه شد. دقایقی بعد مارسلو بروزوویچ پشت محوطه اسلاویا صاحب فرصت شد اما ضربه او از بالای دروازه حریف به بیرون رفت و این موقعیت نیز برای اینتر سودی نداشت.

در دقیقه 65 و با پاس کاندروا، اینتر فاصله ای تا زدن گل دوم نداشت اما ضربه لوکاکو به دیرک دروازه اسلاویا برخورد کرد و آه از نهاد طرفداران اینتر بلند شد.

سه دقیقه بعد دوباره این اتفاق تکرار شد و این بار ضربه مارسلو بروزوویچ به دیرک دروازه حریف برخورد کرد تا بدشانسی اینتر تکمیل گردد.

در دقیقه 74 اسلاویا در موقعیتی تک به تک می توانست به گل دوم دست یابد اما هندانوویچ به زیبایی ضربه ماسوپست را مهار کرد.

اما در دقیقه 82 اینتر به گل دوم دست یافت. روی پاس لازارو و اشتباه مدافعان اسلاویا، لوکاکو با دروازه حریف تک به تک شده و بعد از دریبل کولار پیروز به زدن گل دوم شد.

اما در دقیقه 88 اینتر به گل سوم دست یافت. روی پاس زیبای لوکاکو، لائوتارو مارتینز پیروز شد با یک شوت سنگین دروازه اسلاویا را باز کند. در ثانیه های پایانی گل لوکاکو رد شد تا اینتر 1-3 حریف خود را مغلوب کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 796

به "اسلاویا 1 - 3 اینترمیلان؛ عقده گشایی در پراگ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلاویا 1 - 3 اینترمیلان؛ عقده گشایی در پراگ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید