بارسلونا بدون مسی، پیکه و آلبا مقابل اینتر بازی می نماید

به گزارش تور ارمنستان ارزان، آبی و اناری ها که از صعودشان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مطمئن شده اند، بدون دو مهره کلیدی خود به ایتالیا سفر می نمایند.

بارسلونا بدون مسی، پیکه و آلبا مقابل اینتر بازی می نماید

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، با توجه به قطعی بودن صعود بارسلونا به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان تیم اول گروه F، ارنستو والورده سرمربی آبی و اناری پوشان کاتالونیا تصمیم گرفته که به بعضی از مهره های کلیدی تیمش استراحت بدهد و آنها را با خود به میلان نبرد.

بارسلونا فردا شب (سه شنبه) در آخرین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان اینتری است که برای صعود به مرحله بعدی احتیاج دارد این بازی را ببرد تا کار به اما و اگر های دیگر بازی گروه میان تیم های دورتموند و اسلاویا پراگ کشیده نگردد.

از این رو والورده لطف بزرگی در حق اینتری ها نموده است، چون سه نفر از مهمترین مهره های تیمش یعنی لیونل مسی، جوردی آلبا و جرارد پیکه را در بارسلونا نگه داشته است و آنها را با تعدادی از جوان های تیم دوم باشگاه جایگزین نموده است.

علاوه بر این سه نفر تعدادی دیگری از بازیکنان بارسلونا نیز در این بازی حضور نخواهند داشت که این دسته شامل سرخی روبرتو، عثمان دمبله، آرتور ملو و نلسون سمدو می گردد.

فهرست بازیکنان بارسلونا که برای بازی مقابل اینتر به میلان سفر نموده اند عبارتست از:

تراشتگن، راکیتیچ، سرخیو بوسکتس، تودبیو، لوئیس سوارس، نتو، لنگله، واگه، گریزمان، آلنیا، دیونگ، ویدال، اومتیتی، جونیور فیرپو، اینیاکی پنا، کارلوس پرس، ریکی پوج، آنسو فاتی، آرائوخو و مورر.

تیم های فوتبال بارسلونا و اینتر فردا شب از ساعت 23:30 به وقت تهران به مصاف هم می فرایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 919

به "بارسلونا بدون مسی، پیکه و آلبا مقابل اینتر بازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا بدون مسی، پیکه و آلبا مقابل اینتر بازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید