اظهار نظر ملی پوشان ایران بعد از غلبه بر کانادا

به گزارش تور ارمنستان ارزان، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران در این بازی که در سالن مترو پولیتن شهر توکیو برگزار گردید ابتدا ست های اول و دوم را 29 بر 27 و 25 بر 19 به حریف واگذار کرد اما در سه ست بعدی به ترتیب 25 بر 20، 25 بر 21 و 16 بر 14 پیروز میدان شد.

اظهار نظر ملی پوشان ایران بعد از غلبه بر کانادا

از سفر با تور ارزان کانادا لذت ببرید.

تسلیم نشدیم و تا آخرین لحظه جنگیدیم

شهرام محمودی یکی از ملی پوشان والیبال ایران با اشاره به پیروزی بر کانادا گفت: تا لحظه آخر تسلیم نشدیم و این پیروزی نشان دهنده روحیه جنگنده تیم است. خداراشکر می کنم که در این بازی سخت، بازیکنان سربلند بیرون آمدند. این پیروزی نشان از روحیه جنگندگی تیم داشت. ما تا لحظه آخر تسلیم نشدیم. می دانستیم کانادا خسته است و دیروز یک بازی پنج سته داشت.

وی اضافه کرد: خیلی خوب جنگیدیم ولی متاسفانه ست نخست را واگذار کردیم. رفته رفته اتحاد و انسجام تیمی را بدست آوردیم روزی بود که همه زحمت کشیدند. بازیکنان ذخیره و فیکس یاری کردند. خیلی شادم. این بازی سخت و حیاتی را بردیم. به نظرم این مهمترین پیروزی ما در مسابقات بود که بدست آمد.

اثبات کردیم یک تیم همدل هستیم

مهدی مهدوی پاسور تیم ملی نیز در این خصوص گفت: نشان دادیم که به معنای واقعی، تیم هستیم. کادر فنی از همه استفاده کرد و بازیکنان داخل و خارج از زمین همه سنگ تمام گذاشتند. هر کس از بیرون آمد، یاری کرد. نشان دادیم با کار گروهی می توانیم هر کاری انجام دهیم. ما قبلاً از این بازی هایی که دو ست باخت را زیاد برده بودیم. اما در این مرحله و این سطح از مسابقات برگشت به بازی خیلی سخت بود. کادر فنی خیلی خوب حمایت و بازیکنان را داخل زمین راهنمایی کرد. از ست سوم، معروف توانست خیلی خوب بازیکنان را تغذیه کند و بازی را بردیم. در مجموع می توانم بگویم ما یک برگشت به بازی خوبی داشتیم و پیروز شدیم.

راه صعود به المپیک کمی هموار شد

عادل غلامی سرعتی زن تیم ملی هم با اشاره به این موفقیت گفت: این برد را به همه بویژه جامعه والیبال تبریک می گویم. کمی راه برایمان هموارتر شد اما هنوز کار سختی داریم. بازی خوبی انجام دادیم. دو ست عقب افتادیم. خداراشکر تیم ایران به شرایط روحی و روانی خوب رسیده است. معمولاً خیلی سخت است که یک تیم بعد از دو ست باخته به بازی برگردد.توانستیم که این بازی را ببریم و واقعا شاد هستیم. حالا باید به بازی های پیش رو فکر کنیم.

کادر فنی روی ذهن ما کار نموده بود

فرهاد قائمی دریافت کننده تیم ملی هم اعلام نمود: حساسیت این مسابقه موجب شد در دو ست نخست خوب کار نکنیم، اما کادر فنی برای بازی با این تیم روی ذهن همه ما کار نموده بود. بازی سنگینی بود. کانادا تیم خوبی است و در این تورنمنت با آمادگی بیشتر از همواره شرکت نموده است اما کادر فنی ایران روی ذهنیت بازیکنان کار نموده بودند. حساسیت این مسابقه موجب شد که دو ست اول را خوب آغاز نکنیم و نکته مثبت هم این بود که به بازی برگشتیم و پیروز شدیم. در تمام مسابقات همه بازیکنان ایران همدل هستند. مهم نیست که چه کسی بازی می نماید و یا بیرون است مهم این است که ما پیروز شدیم. حساسیت این مسابقات خیلی بالاست. ما هم دوست داشتیم 3 بر صفر ببریم ولی شادم که پیروز شدیم و کوشش می کنیم سهمیه را بگیریم. پشتوانه و دلگرمی ما مردم هستند و شادم که آن ها را شاد کردیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 662

به "اظهار نظر ملی پوشان ایران بعد از غلبه بر کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهار نظر ملی پوشان ایران بعد از غلبه بر کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید