احمدی: ترکیب تیم اعزامی به کره جوان است، رکابزنان شانس مدال دارند

به گزارش تور ارمنستان ارزان، به گزارش خبرنگاران ، تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان یکشنبه شب با ترکیب 10 ورزشکار جوان و بزرگسال راهی رقابت های پیست قهرمانی آسیا در کره جنوبی شد. این رقابت ها از 25 الی 29 مهرماه برگزار می گردد.

احمدی: ترکیب تیم اعزامی به کره جوان است، رکابزنان شانس مدال دارند

علیرضا احمدی مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری کشورمان در رابطه با این رقابت ها در تبادل نظر با خبرنگاران، گفت: تیم ما شب گذشته و با سختی فراوان از لحاظ مسائل اقتصادی راهی کره جنوبی شد. خوشبختانه تیم خوبی را جمع کردیم که 80 درصد ترکیب آن را جوانان تشکیل می دهند.

وی اضافه نمود: کوشش شده تا تیم ملی دوچرخه سواری جوان گردد و تقریبا بیشتر نفرات زیر 23 سال هستند. در ترکیب تیم تنها چهار بزرگسال داریم اما درمجموع ترکیب تیم جوان است.

مدیرتیم های ملی دوچرخه سواری کشورمان پیرامون وضعیت برگزاری این رویداد هم شرح داد: کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا با هدف افزایش شانس رکابزنان قاره برای کسب سهمیه المپیک توکیو تصمیم به این گرفت تا مسابقه تقویم سال 2020 را در سال 2019 برگزار کند و به همین دلیل در این سال شاهد این بودیم که دو بار مسابقات پیست قهرمانی آسیا برگزار گردد.

وی در خصوص اینکه آیا تیم ایران شانس کسب نتیجه دارد یا خیر؟ ، نیز گفت: ما امیدواریم نتیجه خوبی بگیریم به هر حال ما تیم را جوان نموده ایم و امیدواریم در بخش جوانان نتیجه بگیریم. رکابزنان بزرگسال شانس مدال دارند اما نمی توان قول داد، چرا که سال قبلِ المپیک هست و کار برای همه تیم ها سخت است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 779

به "احمدی: ترکیب تیم اعزامی به کره جوان است، رکابزنان شانس مدال دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدی: ترکیب تیم اعزامی به کره جوان است، رکابزنان شانس مدال دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید