اولین رویداد انتخابی المپیک برای رکابزنان برگزار گردید

به گزارش تور ارمنستان ارزان، به گزارش خبرنگاران، مسابقات جایزه عظیم دوچرخه سواری سرخه حصار به عنوان اولین رویداد رسمی این رشته ورزشی در سال 1400 از سوی فدراسیون دوچرخه سواری به عنوان یکی از رقابت های انتخابی المپیک توکیو برگزار گردید.

اولین رویداد انتخابی المپیک برای رکابزنان برگزار گردید

در این مسابقه که امروز پنجشنبه 19 فروردین ماه در منطقه بوستان سرخه حصار برگزار گشت، 82 رکابزنان از استان های مختلف کشور با حمایت دریاکاو و سانتو به رقابت پرداختند که در نهایت حمید پورهاشمی مسافت 156 کیلومتری را با زمان 3 ساعت و 49 دقیقه و دو ثانیه زودتر از دیگر رقبا به سرانجام رسید و قهرمان این رویداد شد.

پورهاشمی با قهرمانی در این مسابقه، 5 میلیون تومان جایزه گرفت. پس از وی محمد رجبلو و محمد گنج خانلو در رده دوم و سوم ایستادند. بهنام آرین، سعید صفر زاده، میر صمد پورسیدی، علی لبیب، امیرحسین جمشیدیان، میثم رضایی و محمد چایچی دیگر نفرات برتر در این رویداد بودند. در مجموع از سوی حامیان اقتصادی این رویداد به ده نفر برتر جوایز اقتصادی اهدا شد.

طبق اعلام فدراسیون دوچرخه سواری، مسابقه رامسر به عنوان دومین رویداد در امسال به عنوان ملاک انتخابی نهایی تیم ملی برای حضور در اردوهای نهایی آمادگی برای حضور در بازی های المپیک توکیو می باشد. قرار است بعد از این رویداد نفرات متتخب در اردوی تیم ملی حاضر و در نهایت یک نفر به عنوان برترین رکابزن جواز حضور در بازی های المپیک توکیو را دریافت کند.

دوچرخه سواری ایران در بازی های المپیک توکیو تنها یک نماینده در بخش استقامت جاده خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1922

به "اولین رویداد انتخابی المپیک برای رکابزنان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین رویداد انتخابی المپیک برای رکابزنان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید