اعتصاب سراسری در آتن در اعتراض به اصلاح نظام بازنشستگی

به گزارش تور ارمنستان ارزان، اعتصاب کارکنان بخش حمل و نقل آتن در اعتراض به اصلاحات پیشنهادی نظام بازنشستگی موجب بروز اختلالات زیادی در شبکه حمل و نقل و ترافیک این شهر شده است.

اعتصاب سراسری در آتن در اعتراض به اصلاح نظام بازنشستگی

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، کارکنان حمل و نقل آتن به اعتصاب 24 ساعته بخش عمومی در اعتراض به اصلاحات نظام بازنشستگی پیوسته اند و این مساله موجب اختلالات زیادی در سیستم حمل و نقل در بسیاری از مناطق پایتخت یونان شده است.

بر اساس این گزارش، در حالی که سیستم مترو، قطار و اتوبوس های عمومی از کار افتاده، بسیاری از مردم مجبور شدند با خودروهای شخصی به سر کارهای خود بروند. این مساله موجب ترافیک شدید در بسیاری از مناطق شهر آتن شده است.

قرار است کارکنان اعتصاب نماینده امروز به سوی مجلس یونان تظاهرات نمایند. یونان که طی سال های 2010 تا 2015 میلادی مجبور به دریافت 3 بسته نجات اقتصادی بین المللی شده، بارها نظام بازنشستگی خود را تغییر داده و اصلاحات زیادی را اعمال نموده است.

اتحادیه های کارگری یونان بر این باورند که اصلاحات پیشنهادی از سوی محاظه کاران، تلاشی برای خصوصی سازی صندوق های بازنشستگی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1077

به "اعتصاب سراسری در آتن در اعتراض به اصلاح نظام بازنشستگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتصاب سراسری در آتن در اعتراض به اصلاح نظام بازنشستگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید