امتناع کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز ازحضور در اردوبه خاطر قرنطینه

به گزارش تور ارمنستان ارزان، به گزارش خبرنگاران، اگرچه نوشاد و نیما عالمیان تنها بازیکنان اعزامی به قطر برای حضور در مسابقات تنیس روی میز گزینشی المپیک هستند اما اردوی آماده سازی آنها از امروز دوشنبه همراه با دیگر اردونشینان تیم ملی شروع می گردد.

امتناع کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز ازحضور در اردوبه خاطر قرنطینه

آریا امیری، امین احمدیان، آروین روئین تن، حمیدرضا طاهرخانی و متین لطف الله نسبی نفراتی هستند که برادران عالمیان را در اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز همراهی می نمایند. در میان این افراد نام افشین نوروزی که معمولاً عنوان کاپیتانی تیم ملی را در اختیار دارد خالی است.

به گفته سرمربی تیم ملی تنیس روی میز، افشین نوروزی هم از نفرات دعوت شده به اردو بود اما به خاطر بعضی مسائل مرتبط با پروتکل های بهداشتی و لزوم رعایت آنها از حضور در جمع اردونشینان امتناع کرد.

جمیل لطف الله نسبی در تبادل نظر با خبرنگاران در خصوص دلیل غیبت افشین نوروزی در اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز گفت: به دلیل شیوع کرونا، اردوی تیم ملی با رعایت صد درصدی پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد. بازیکنان پیش از ورود به اردو باید تست کرونا بدهند و در صورتی که نتیجه تستی مثبت شد، بازیکن آلوده از اردو کنار گذاشته می گردد و برای او قرنطینه در نظر گرفته می گردد.

وی توضیح داد: حضور شبانه روزی در محل اردو تا زمان سرانجام تمرینات که 5 اسفندماه است یکی دیگر از مواردی است که در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی برای اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز در نظر گرفته شده است. پیش از این بازیکنان مجاز بودند که بعد از جلسه تمرینی محل اردو را ترک نمایند اما در ایام کرونا از انجام این کار منع هستند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز دلیل غیبت افشین نوروزی را همین مسئله بیان کرد و ادامه داد: این مسئله ای است که افشین نوروزی به دلیل شرایط خانوادگی نمی توانست بپذیرد، برای وی حضور شبانه روزی در محل اردو مقدور نبود به همین دلیل در مجموع از حضور در اردو استعفا داد.

وی با تاکید بر اینکه تمام نفرات دعوت شده به اردو تا زمان اعزام نوشاد و نیما عالمیان به قطر کنار آنها خواهند بود، اعلام نمود: برادران عالمیان 6 اسفندماه راهی قطر می شوند. طبق پروتکل های بهداشتی مورد تاکید فدراسیون دنیای، نفرات حاضر در قطر یک هفته و سه روز پیش از حضور در این کشور باید تست کرونا بدهند و نتیجه آن را اعلام نمایند. بلافاصله پس از ورود به قطر هم از بازیکنان و همراهان شان تست گرفته می گردد. در صورتیکه نتیجه ای مثبت باشد از حضور او در مسابقات جلوگیری شده و وارد قرنطینه می گردد.

لطف الله نسبی در خصوص مدت زمان در اختیار برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک توضیح داد: فرصت مان خیلی زیاد نیست اما باید حداکثر استفاده را از آن داشته باشیم. به همین دلیل بلافاصله پس از اتمام لیگ اردو را شروع می کنیم و به صورت متوالی تا زمان اعزام هم ادامه می دهیم. البته زود به قطر اعزام می شویم و تا زمان شروع مسابقات گزینشی دنیای و آسیایی فرصت دو هفته ای داریم. در کل حدود یک ماه فرصت آماده سازی داریم که امیدواریم طی این مدت بتوانیم به نتایج خوبی بابت کسب آمادگی لازم برسیم.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با تاکید بر اینکه حضور نوشاد و نیما عالمیان در تورنمنت هایی که برای پیش از مسابقات گزینشی دنیا و آسیا پیش بینی شده است (تورنمنت کانتندر و استار کانتندر) قطعی است در خصوص پیش بینی خود از عملکرد این دو بازیکن برای کسب سهمیه المپیک گفت: کسب سهمیه از میادینی که آخرین فرصت همه پینگ پنگ بازان برای ورود به المپیک است، راحت نیست اما امید داریم بتوانیم با دست پُر از این میادین خارج شویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1838

به "امتناع کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز ازحضور در اردوبه خاطر قرنطینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتناع کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز ازحضور در اردوبه خاطر قرنطینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید