علینژاد: اختلافی بین هیئت مدیره استقلال و وزارت ورزش وجود ندارد، به پرسپولیس نگاه ملی داریم نه رنگی

به گزارش تور ارمنستان ارزان، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: بحث اختلاف هیئت مدیره و وزارت ورزش منطقی و درست نیست و کار کانال های زرد است.

علینژاد: اختلافی بین هیئت مدیره استقلال و وزارت ورزش وجود ندارد، به پرسپولیس نگاه ملی داریم نه رنگی

به گزارش خبرنگاران، مهدی علی نژاد در حاشیه فینال لیگ برتر کشتی فرنگی برگزاری لیگ را در رشته های مختلف به سود تیم های ملی دانست و گفت: برگزاری این مسابقات باعث شد کشتی که در این مدت دچار رخوت شده بود از این شرایط خارج گردد. در چند ماه آینده المپیک توکیو را در پیش داریم و لازم بود که کشتی گیران تنه به تنه به هم بخورند. باعث افتخار است که در این شرایط فدراسیون کشتی توانست مسابقات را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کند.

وی با اشاره به اینکه اغلب رشته ها مجوز برگزاری لیگ را گرفته اند، ادامه داد: لیگ های والیبال، بسکتبال و هندبال ما در حال برگزاری است. لیگ رشته های رزمی نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی از بهمن ماه برگزار خواهد شد. برگزاری لیگ ها باعث رونق ورزش کشور می گردد. ورزش با رعایت پروتکل های بهداشتی عامل نشاط ملی و تندرستی و حتی مبارزه با کروناست.

معاون وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که وزیر برای تماشای فینال لیگ قهرمانان آسیا به قطر سفر خواهد نمود یا نه، توضیح داد: هنوز این سفر قطعی نیست و بستگی به شرایطی دارد که میزبان فراهم می نماید. هنوز سفر وزیر به قطر قطعی نشده و این بستگی به پروتکل ها و قوانین مربوط به قرنطینه دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی درمورد میزان پاداشی که رئیس جمهور در صورت قهرمانی سرخپوشان برای آنها در نظر گرفته، گفت: اجازه بدهید به وقت مقتضی این موضوع توسط وزیر ورزش اعلام گردد.

علی نژاد ادامه داد: پرسپولیس نماینده ورزش و فوتبال ایران در فینال است و ما نیز نگاه ملی به این موضوع داریم نه نگاه رنگی و باشگاهی. همه کشور قطعاً از موفقیت پرسپولیس خرسند خواهند شد و ما نیز سعی کردیم تا حد توان به موفقیت تیم یاری کنیم.

وی توضیح داد: اتفاقا آدینه شب در خدمت دوستان مان در هتل تیم بودیم. فضای بسیار خوبی را در تیم دیدم و فکر می کنم با این انگیزه مسابقه خوبی به نمایش بگذارند. برای مردم مهم این است بچه ها از جان مایه بگذارند. نتیجه گاهی ممکن است با فرایند بازی همسان نباشد اما کوشش بچه ها بسیار اهمیت دارد.

معاون وزیر ورزش اضافه نمود: امیدوارم شنبه روز خوبی برای مردم ایران باشد و یک قهرمانی تاریخی برای فوتبال ایران به دست بیاید. آخرین قهرمانی فوتبال ما در آسیا 27 سال پیش و توسط تیم پاس بوده است و امیدوارم بار دیگر شاهد قهرمانی نماینده ایران این بار توسط پرسپولیس باشیم.

وی درخصوص حواشی انتخابات فدراسیون بدنسازی گفت: کوشش مان این است در اولین فرصت انتخابات فدراسیون های به جامانده را برگزار کنیم . پیک مجدد کرونا باعث شد باز نتوانیم انتخابات را در موعد مقرر برگزار کنیم. خوشبختانه شرایط تهران رو به بهبودی است و در اولین فرصت انتخابات فدراسیون ها برگزار می گردد. از 10 تا 17 دی ماه این 4 انتخابات برگزار می گردد. اعضای مجمع توسط دبیر مجمع انتخاب و معرفی می شوند. ممکن است کاندیداها با افراد دیگر لابی نموده باشند و به لیست مجمع معترض شوند اما ما بر اساس قوانین مجمع انتخابات را برگزار خواهیم کرد.

وی درباره تخلف مسئولان پیست توچال در میزبانی از مردم با وجود ممنوعیت ها تاکید نمود: از دو ماه قبل درخواست نموده بودیم پروتکل های اسکی و پیست ها به تایید وزارت بهداشت برسد تا اینکه این پروتکل ها دیروز ابلاغ شد.

علی نژاد درباره حواشی پیرامون هیئت مدیره استقلال نیز توضیح داد: اساساً وزارت ورزش همواره مسئول این دو باشگاه بوده و هیئت مدیره هم منصوبین وزیر هستند. بحث اختلاف هیئت مدیره و وزارت ورزش منطقی و درست نیست و کار کانال های زرد است. انتخاب مدیرعامل با هیئت مدیره است. فردا جلسه هیئت مدیره استقلال برگزار می گردد و بحث مشخص مدیرعامل نیز جزو موارد جلسه فرداست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1730

به "علینژاد: اختلافی بین هیئت مدیره استقلال و وزارت ورزش وجود ندارد، به پرسپولیس نگاه ملی داریم نه رنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علینژاد: اختلافی بین هیئت مدیره استقلال و وزارت ورزش وجود ندارد، به پرسپولیس نگاه ملی داریم نه رنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید