امکانات لازم برای اخذ رأی از همه واجدان شرایط در آذربایجان شرقی پیش بینی شده است

به گزارش تور ارمنستان ارزان، خبرنگاران/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از ستاد انتخابات استان، با فرمانداران تعدادی از حوزه های انتخابیه به صورت تصویری از محل این ستاد گفت وگو کرد.

امکانات لازم برای اخذ رأی از همه واجدان شرایط در آذربایجان شرقی پیش بینی شده است

محمدرضا پورمحمدی در بازدید از ستاد انتخابات استان، از فرایند آمادگی شعب اخذ رأی در حوزه های انتخابیه و آخرین شرایط راه های مواصلاتی استان کسب اطلاع کرد.

وی با قدردانی از تلاش های همه اعضای ستاد انتخابات و فرمانداران استان در فراهم کردن امکانات لازم برای برگزاری انتخابات روز جمعه، بر همکاری همه دستگاه های اجرایی استان و شهرستان ها با مجریان انتخابات تأکید کرد.

وی با اشاره به این که بیشتر راه های روستایی استان باز است و راهداران تلاش می کنند تا راه های باقی مانده را نیز بازگشایی کنند، گفت: تمام امکانات لازم برای اخذ رأی از همه واجدان شرایط رأی دادن در استان پیش بینی شده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، پورمحمدی با بیان اینکه انتخابات در صحت و سلامت در تمام شعب مستقر در استان برگزار خواهد شد، اضافه کرد: مردم استان آماده شرکت در انتخابات مجلس برای انتخاب کنندگان اصلح و تشکیل مجلس قوی هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1124

به "امکانات لازم برای اخذ رأی از همه واجدان شرایط در آذربایجان شرقی پیش بینی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات لازم برای اخذ رأی از همه واجدان شرایط در آذربایجان شرقی پیش بینی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید