انتقال کاوانی به بارسلونا در گروی موافقت منچستریونایتد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، باشگاه بارسلونا جهت به خدمت گرفتن مهاجم اروگوئه ای تیم فوتبال منچستریونایتد علاقه مند است.

انتقال کاوانی به بارسلونا در گروی موافقت منچستریونایتد

به گزارش خبرنگاران، ادینسون کاوانی که تابستان 2020 به عنوان بازیکن آزاد از پاری سن ژرمن به منچستریونایتد پیوست و تابستان اخیر سران این باشگاه انگلیسی به خاطر عملکرد خوب این مهاجم اروگوئه ای بند تمدید یک ساله قراردادش را فعال کردند، با بازگشت کریستیانو رونالدو به جمع شیاطین سرخ، جایگاهش در ترکیب اصلی را از دست داده و حالا زمزمه هایی مبنی بر تمایل وی به جدایی از منچستریونایتد در پنجره زمستانی پیش رو به گوش می رسد و گفته می گردد بارسلونا مقصد بعدی اش خواهد بود.

نشریه اسپورت چاپ کاتالونیا با انتشار گزارشی مدعی شد؛ مذاکرات مدیران باشگاه بارسلونا با کاوانی در مرحله بسیار پیشرفته ای است و حالا تنها توافق با منچستریونایتد برای انتقال این بازیکن به نوکمپ به جای مانده است. انتظار می رود مدیران دو باشگاه در چند روز آینده با یکدیگر در این زمینه ملاقاتی داشته باشند. کاوانی که در حال حاضر در حال ریکاوری بر روی تاندون آشیل آسیب دیده اش است، گزینه جانشینی سرخیو آگوئرو در بارسلوناست، بازیکنی که هفته پیش به علت نارسایی قلبی از فوتبال بازنشسته شد.

پیش از این مجله ورزشی ال گرافیکو آرژانتین مدعی شده بود که کاوانی 34 ساله از برنامه خود برای ماندن در منچستریونایتد عقب نشینی نموده است و می خواهد در پنجره نقل وانتقالات ماه ژانویه، اولدترافورد را ترک کند. این مهاجم اروگوئه ای می خواهد با رفتن به تیمی دیگر فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کند.

مهاجم پیشین ناپولی که گفته می گردد علاقه مند است به بارسلونا ملحق گردد، تا به امروز در 47 بازی از رقابت های مختلف برای منچستریونایتد به میدان رفته و آمار 18 گل زده و 6 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2305

به "انتقال کاوانی به بارسلونا در گروی موافقت منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال کاوانی به بارسلونا در گروی موافقت منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید