درون زندگی لیونل مسی با آنتونلا روکوزو همسرش

به گزارش تور ارمنستان ارزان، لیونل مسی ستاره فوتبال آرژانتینی پس از امضای قرارداد با اینتر میامی در قراردادی به ارزش 54 میلیون دلار در سال و همراهی آنتونلا روکوزو همسرش که اولین بار در پنج سالگی با او دیدار کرد برای زندگی نو خود در فلوریدا به ایالات متحده سفر نموده است.

درون زندگی لیونل مسی با آنتونلا روکوزو همسرش

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیوزویک، بیش از 30 سال بعد این زوج اکنون سه پسر به نام های تیاگو، متئو و چیرو دارند و از زندگی در کنار یکدیگر با موقعیتی که مسی به عنوان یک فوق ستاره فوتبال دارد لذت می برند. مسی که هفت بار پیروز به کسب توپ طلا جایزه برتر فوتبال شده طبق گزارش ها در طول دوران حرفه ای اش بیش از 650 میلیون دلار عایدی داشته و اکنون 450 میلیون دنبال نماینده در اینستاگرام دارد در حالی که روکوزو 36 میلیون میلیون دنبال نماینده در حساب کاربری اش در اینستاگرام دارد.

مسی اولین بار زمانی که پنج ساله بود توجه اش به همسر آینده اش جلب شد چرا که آنتونلا از اقوام نزدیک لوکاس اسکالیا بازیکن فوتبال اهل آرژانتین و دوست دوران کودکی مسی بود. پدر اسکالیا پیش تر گفته بود وقتی مسی برای نخستین بار در دهه 90 میلادی روکوزو را دیدار کرد پرسید:او کیست؟ گفته می گردد دوست مسی پاسخ داده بود:آنتونلا از اقوام من است. پدر اسکالیا گفته که از آن لحظه به بعد مسی حتی یک ثانیه نیز نتوانست از آنتونلا چشم بردارد.

مسی هر زمانی که به محله کودکی اش سر می زد ظاهرا همواره بهانه ای برای رفتن به خانه اسکالیا داشت تا بتواند آنتونلا را ببیند. او در روزهای آخر هفته نامه های عاشقانه برای آنتونلا می نوشت و در آن اشاره می کرد که آن دو همواره با هم خواهند بود.

زمانی که مسی حضور در عرصه فوتبال را در کنار اسکالیا برای نیولز اولد بویز شروع کرد آنتونلا روکوزو برای تماشای بازی هایش حاضر می شد. زمانی که مسی 13 ساله بود و به اسپانیا نقل مکان کرد تا برای باشگاه بارسلونا بازی کند آن دو تماس شان را با یکدیگر حفظ کردند. هنگامی که 18 ساله شدند اورسولا نوتز برترین دوست روکوزو درجریان یک سانحه رانندگی جان اش را از دست داد. مسی به آرژانتین بازگشت تا او را دلداری دهد. بلافاصله پس از آن رابطه عاشقانه آنان اوج گرفت. مسی در ژانویه 2009 در کانال کاتالونیایی TV3 صحبت کرد و در پاسخ به این پرسش که آیا با فردی در رابطه است گفته بود:بله من با دختری دوست هستم و او در آرژانتین زندگی می نمایند. حقیقت آن است که با او خوب هستم و در آرامش به سر می برم.

روکوزو تحصیلات تکمیلی خود را در رشته دندانپزشکی در دانشگاه ملی روزاریو به انتها رساند و به اسپانیا رفت تا بتواند در کنار مسی باشد. مسی در سال 2010 میلادی از روکوزو خواستگاری کرد و دو سال پس از آن انان صاحب نخستین پسرشان به نام تیاگو شدند. متئو دومین پسرشان در سال 2015 میلادی به دنیا آمد و پس از آن مسی و روکوزو در مراسمی با یکدیگر ازدواج کردند که عروسی قرن آرژانتین لقب گرفت.

چیرو سومین پسر آنان در سال 2018 میلادی به دنیا آمد و این گونه بود که خانواده آنان تکمیل شد اگرچه آنان دو سگ نیز در خانه دارند.

این زوج اکنون صاحب تعدادی خانه هستند از جمله یک عمارت مشرف به دریای مدیترانه در بارسلونا و یک ملک وسیع 25 اتاقه در روزاریو زادگاه شان در آرژانتین که به قلعه مشهور است.

مسی درباره عشق خود به روکوزو در سال 2019 میلادی به روزنامه ورزشی اسپانیایی مارکا گفته بود:آنتونلا همسرم ویژگی های بسیار خوبی دارد. من واقعا نحوه برخورد او با مسائل را روز به روز تحسین می کنم. او همواره روحیه خوبی دارد و به شکل تحسین برانگیزی با مسائل روبرو می گردد. او در تمام جنبه های زندگی بسیار باهوش است.

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1402 بروزرسانی: 5 مرداد 1402 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2619

به "درون زندگی لیونل مسی با آنتونلا روکوزو همسرش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درون زندگی لیونل مسی با آنتونلا روکوزو همسرش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید