اولین جزیره بدون گوشی هوشمند؛ اگر به این جزیره فنلاند می روید، تلفن همراه خود را فراموش کنید

به گزارش تور ارمنستان ارزان، با نزدیک شدن به تابستان و آغاز فصل گردشگری، کاربران شبکه های اجتماعی تصاویری از سفر هایی که رفته اند به اشتراک می گذارند. اما آیا شما تا به حال به جایی رفته اید که استفاده از گوشی همراه و شبکه های اجتماعی ممنوع باشد؟

اولین جزیره بدون گوشی هوشمند؛ اگر به این جزیره فنلاند می روید، تلفن همراه خود را فراموش کنید

به گزارش یورونیوز، اگرچه مقاومت در برابر ایمیل های کاری و به روز رسانی شبکه های اجتماعی در طول تعطیلات برای بعضی سخت است، اما جزیره اولکو-تامیو در فنلاند از بازدیدنمایندگان می خواهد که تلفن های همراه و وسایل ارتباطی خود را کنار بگذارند و از طبیعت لذت ببرند.

جزیره اولکو-تامیو ادعا می نماید که اولین جزیره توریستی بدون تلفن همراه در دنیا است. این جزیره کوچک در شرق خلیج فنلاند و جنوب این کشور واقع شده است، جایی که شش سال متوالی عنوان شادترین کشور دنیا را به خود اختصاص داده است.

ماتس سلین، کارشناس گردشگری جزیره گفت: جزیره اولکو-تامیو تابستان سال جاری منطقه ای بدون تلفن خواهد بود. ما از مسافران می خواهیم دستگاه های ارتباطی هوشمند خود را خاموش نمایند و از جزیره لذت ببرند.

اولکو-تامیو، یکی از 41 پارک ملی فنلاند و خالی از سکنه است. اما پرندگان و گیاهان کمیابی در آنجا وجود دارند و بازدیدنمایندگان می توانند در مسیر های پیاده روی این پرندگان و طبیعت جزیره را دیدن نمایند.

شرکت در این مراسم سم زدایی دیجیتال کاری داوطلبانه است. البته که جزیره شبکه تلفن فعال دارد و وسوسه استفاده از وسایل هوشمند با مسافران باقی خواهد ماند.

با این حال، شرکت پارک و جزیره فنلاند، شرکتی که مدیریت این جزیره را بر عهده دارد امیدوار است این کمپین با استقبال روبرو گردد.

ساری کاسترن، روانشناس و مدیر تحقیقات موسسه بهداشت و رفاه فنلاند در بیانیه ای گفت: خاموش کردن تلفن، کاوش در طبیعت و دیدار چهره به چهره با مردم، روحیه و سلامتی شما را افزایش می دهد.

بازدیدنمایندگان این جزیره می توانند شب های خود را بدون تلفن همراه در جزیره در چادر ها یا کابین هایی که به وسیله شرکت پارک و جزیره فنلاند کار گذاشته شده، بگذرانند.

منبع: فرارو
انتشار: 3 تیر 1402 بروزرسانی: 3 تیر 1402 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2607

به "اولین جزیره بدون گوشی هوشمند؛ اگر به این جزیره فنلاند می روید، تلفن همراه خود را فراموش کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین جزیره بدون گوشی هوشمند؛ اگر به این جزیره فنلاند می روید، تلفن همراه خود را فراموش کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید