اولین مرحله چرخه انتخابی با غایبان غیرموجه، هیچ عذری برای کشتی نگرفتن پذیرفتنی نیست

به گزارش تور ارمنستان ارزان، باوجودی که شنیده می گردد تعداد محدودی از کشتی گیران با نامه نگاری در پی غیبت در قهرمان کشوری هستند، کادرفنی تیم ملی آزاد همچنان تاکید دارد که هیچ عذری برای کشتی نگرفتن پذیرفتنی نیست.

اولین مرحله چرخه انتخابی با غایبان غیرموجه، هیچ عذری برای کشتی نگرفتن پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مسابقات کشتی آزاد قهرمان کشوری از روز 21 تا 24 دی ماه در گرگان برگزار می گردد. این رقابت ها اولین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی آزاد برای انتخاب تیم های اعزامی به بازی های آسیایی و دنیای 2022 خواهد بود.

جز مدال آوران مسابقات دنیای اسلو که 7 نفر هستند و از بین آنها امیرمحمد یزدانی تصمیم به تغییر وزن گرفته و به این واسطه باید کار خود را از قهرمان کشوری در چرخه شروع کند، همه کشتی گیران ملزم به حضور در این رقابت هستند.

طبق روال سال های گذشته ظاهرا تعداد محدودی از کشتی گیران با نامه نگاری در پی غیبت در قهرمان کشوری هستند که تا اینجای کار عنوان شده هیچ عذر و بهانه ای برای عدم حضور در این مسابقات قابل قبول نیست و غیبت در قهرمان کشوری به معنای حذف از چرخه انتخابی تیم ملی در سال 2022 خواهد بود.

بنابراین همچنان تنها حسن یزدانی، کامران قاسم پور و امیرحسین زارع سه طلایی ایران در دنیای 2021 به همراه علیرضا سرلک و محمد نخودی دارندگان مدال نقره دنیا و مجتبی گلیج نفر سوم دنیا از شرکت در قهرمان کشوری معاف هستند که از بین آنها، سرلک، نخودی و گلیج باید کار خود را در چرخه، از جام تختی شروع نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2361

به "اولین مرحله چرخه انتخابی با غایبان غیرموجه، هیچ عذری برای کشتی نگرفتن پذیرفتنی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین مرحله چرخه انتخابی با غایبان غیرموجه، هیچ عذری برای کشتی نگرفتن پذیرفتنی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید