بازار شقایق کیش

به گزارش تور ارمنستان ارزان، بازار و بازارگردی همیشه صدر همه گردش ها در جزیره کیش بوده؛ به طوری که بیشتر مسافران به همین دلیل به این جزیره می فرایند.

بازار شقایق کیش

اگر جاذبه های گردشگری شهر کیش را کنار بگذاریم، متوجه خواهیم شد که کیش فقط با منطقه آزاد تجاری بودنش می تواند محل خرید و فروش بسکمک از اجناس و کالا ها باشد. همین مساله باعث شده تا پس از اعلام این جزیره به عنوان منطقه آزاد تجاری تعداد زیادی از سرمایه گذارها به سمت اینجا بیایند و برای ساخت بازارها و مراکز خرید مدرن در جزیره اقدام کنند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا یکی از بازارچه های قدیمی این شهر را همراه با جاذبه های گردشگری آن بیشتر بشناسیم. مطمئنا آخر این مطلب آگاهی بیشتری نسبت به سفر کیش و تور لحظه آخری کیش و… دارید.

شهرک میرمهنا

یکی از شهرک های مهم و البته قدیمی جزیره کیش شهرک میرمهنا است که تعداد زیادی از ساکنان آن را بومیان جزیره تشکیل می دهند. این قسمت از جزیره کیش به عنوان محلی مناسب برای آشنایی با ذائقه، رفتار و کردار مردم کیش شناخته می شود. ویژگی بارزی که این منطقه نسبت به دیگر مناطق کیش دارد، رفتارهای مردم، همراهی آن ها، سبک زندگی، هزینه های کم تر و البته بازارهای رنگارنگش است که همه چیز را به صورت بومی و مدرن دارند.

بازارهای شهرک میرمهنا

همین مساله سبب شده تا بازارهای قدیمی با کالاهای سنتی و جدید جهان در غرفه های آن جا عرضه شوند. شما می توانید به بازار شقایق، پارس، کارینا و… سر بزنید. در ادامه بازار شقایق منطقه میرمهنا را بررسی خواهیم کرد.

بازار شقایق

مرکز خرید شقایق بازارچه دو طبقه در میرمهنا کیش است که در آن انواع اجناس را با کم ترین قیمت می فروشند. در واقع اینجا یکی از ارزان ترین مراکز خرید کیش به شمار می رود. بازار شقایق سال 1381 در شهرک میرمهنا با متراژ 1680 مترمربع افتتاح شد. این بازارچه دو طبقه دارد که 30 غرفه شیرینی فروشی، سوپرمارکت، میوه فروشی، فست فود و… در آن مشغول به کار هستند. همچنین شرکت های اداری و خدماتی در طبقه اول این ساختمان قرار دارند. آدرس این بازار بلوار شقایق شهر میرمهنا است و شما می توانید صبح از ساعت 9 تا 14 و بعدازظهر از ساعت 17:30 تا 23 به آن جا سر بزنید. مطمئنا با گشت وگذار در این بازار همه وسایل مورجهانز خودتان و سوغاتی را که نیاز دارید، به دست می آورید و نیازی به سرزدن به دیگر بازارها نیست.

اماکن مهم و تفریحی نزدیک به بازار در شهر میرمهنا

همان طورکه گفته شد میرمهنا شهرکی قدیمی در دل جزیره بوده و طبیعی است اگر اداره ها و اماکن تفریحی جدید را در آن نساخته باشند. بااین حال چند بانک مهم مثل مسکن، آینده، ملت و… در این قسمت از کیش قرار دارند. یکی از مهم ترین اماکن مهم این منطقه پردیس بین الملل دانشگاه تهران محسوب می شود که کنار بازار پارس قرار گرفته است. انواع کافه، فست فود و رستوران ها هم در فاصله ای چند صد متری از یکدیگر هستند که باتوجه به وجود فست فود در بازار ممکن است نیازمند آن ها نباشید؛ اما برای گردش در دیگر محله ها و خیابان های این شهرک به کارتان می آیند.

یکی از مهم ترین دلایل سفر به جزیره کیش وجود دریا و ساحل خلیج فارس است. از جمله عواملی که همیشه می تواند در انتخاب هتل و بازار دخیل باشد و کسب و کار آن ها را توسعه دهد، دسترسی هرچه بهتر به ساحل است. خوشبختانه این بازار فقط 300 متر با ساحل فاصله دارد. این نکته می تواند کمک زیادی در انتخاب هتل و بازار برای گردش کند. تهرانی ها می توانند بهترین تور تهران کیش را در سایت علی بابا جست وجو کنند که نزدیک به دریا و بازار شقایق باشد.

هتل های نزدیک به بازار شقایق

هتل خاتم هتلی دو ستاره در منطقه میرمهنای کیش است که با انواع امکانات اعم از رستوران، کافه، چای خانه، فضای سبز و حیاط بزرگ، اتاق های تمیز، سوئیت های چند خوابه، خدمات عالی و… اسکان خوبی به مسافران می دهد. این هتل که به شکل ویلایی ساخته شده، می تواند محل اقامت مناسبی در سفر شما به کیش باشد.

شاید تا به امروز نام هتل ترنج را شنیده باشید. هتلی پنج ستاره که نمونه آن در هیچ کجای ایران نیست. این هتل که به تنها هتل روی آب خلیج فارس مشهور شده، یکی از هتل های نزدیک به بازار شقایق انتخاب شده است. البته مسافت این هتل تا بازار و پارک میرمهنا کنار ساحل، چیزی حدود سه کیلومتر است؛ اما مساله ای که سبب شد این هتل را نزدیک به بازار معرفی کنیم، دسترسی آسان آن است. شما می توانید در خیابان جهان کیش مستقیم به بازار شقایق و پارک میرمهنا کنار ساحل برسید.

بهترین تور کیش

انواع تورهای گردشگری در سایت علی بابا عرضه می شوند. تور لحظه آخری کیش، تور لوکس، تور عادی، تور ارزان قیمت و… نمونه هایی از آن ها هستند که هرکدام قیمت، امکانات و خدماتی متناسب با هم دارند. پیشنهاد ما به شما رزرو تور لحظه آخری کیش است تا هم هزینه کم تری بپردازید و هم سریع تر راهی این سفر شوید. اگر تجربه ای از سفر با تور لحظه آخری کیش دارید، با ما درمیان بگذارید.

منبع : علی بابا تور کیش

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1822

به "بازار شقایق کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار شقایق کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید