بازیکن تیم بسکتبال ذوب آهن: تیم ما شوتزن است

به گزارش تور ارمنستان ارزان، بازیکن پست چهار تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان پس از برد مهرام گفت: ما در زمینه شوتزنی تیم خوبی هستیم.

بازیکن تیم بسکتبال ذوب آهن: تیم ما شوتزن است

به گزارش خبرنگاران، سجاد پذیرفته بازیکن پست چهار تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان، پس از پیروزی این تیم مقابل مهرام تهران، در جمع خبرنگاران گفت: مهرام تیم بسیار بزرگ و خوبی است که وما توانستیم با جنگندگی و همدلی در دفاع این تیم را شکست دهیم.

او در خصوص بعضی اشتباهات بازیکنان تیم ذوب آهن در طول بازی های نیم فصل نخست، اظهار کرد: بالاخره فشار بازی روی بازیکنان تاثیر زیادی می گذارد به همین دلیل اشتباهات رخ می دهد.

بهترین بازیکن ذوب آهن در ملاقات مقابل مهرام، درباره رای فدراسیون مبنی بر بازنده اعلام شدن ذوب آهن به دلیل عدم حضور مقابل شهرداری گرگان: گفت: اگر نگاه کنید ذوب آهن در دهه های قبل مدعی بوده، اما در این دهه وقفه ای به دلیل مسائل موجود پیش آمد که این تیم منحل شد. به نظرم می شد تصمیم دیگری در این مورد گرفت.

او در خصوص امتیازات خوبی که این تیم از پرتاب های سه امتیازی در بازی مقابل مهرام گرفت نیز شرح داد: تیم ما در مجموع خوب شوت می زند و در این زمینه تیم خوبی هستیم. امروز هم واقعا هم تیمی هایم یاری کردند که خوب بازی کنم و جا دارد از آنها تشکر کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 978

به "بازیکن تیم بسکتبال ذوب آهن: تیم ما شوتزن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن تیم بسکتبال ذوب آهن: تیم ما شوتزن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید