بازیگر زن مصری عکس مردان آزارگر را منتشر کرد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، رانیا یوسف، بازیگر سرشناس مصری تصویر چند مرد را در توییتر خود منتشر نموده و آن ها را متهم نموده که او را به صورت آنلاین آزار جنسی داده اند.

بازیگر زن مصری عکس مردان آزارگر را منتشر کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از بی بی سی، این اقدام رانیا یوسف در دنیا عرب واکنش های گسترده ای به دنبال داشته است. مخصوصا که در دو هفته گذشته در کشور مصر جنبشی مردمی علیه آزار جنسی سایبری در حال شکل گیری و رشد بوده است.

رانیا یوسف می گوید مانند بسیاری از زنان در اینترنت هدف آزار و خشونت کلامی واقع شده است و روزانه تعداد زیادی پیغام و ایمیل آزاردهنده دریافت می نماید.

ماجرا در مصر دو هفته پیش شروع شد. یک مرد جوان در این کشور متهم شده که در طول چند سال بیش از 100 زن را به طور آنلاین آزار جنسی داده است. پلیس مصر مشغول رسیدگی به این اتهامات است.

رانیا یوسف در واکنش به آن ماجرا گفته بود که آزار زنان فقط مختص به این مرد نیست و شمار زیادی از زنان در فضای سایبری یا در خیابان با آزار جنسی و خشونت کلامی روبرو هستند.

او گفته بود این مردان جوان فکر می نمایند که پشت کامپیوتر قدرتمندترین ها هستند، اما چنین چیزی نیست. از کامپیوتر و موبایل کلمات آزاردهنده برای زنان می فرستند و همین اتفاق در محل کار و خیابان هم می افتد و هیچ عامل بازدارنده ای برای آنان وجود ندارد.

رانیا یوسف، بیش از یک سال پیش به خاطر پوشیدن لباسی که در جریان جشنوار ه فیلم قاهره به تن داشت در دادگاه رسما به هرزگی متهم شد. اتهامی که از آن تبرئه شد.

رانیا یوسف در آن جشنواره یک لباس بلند مشکی توری به تن داشت. عکس های او جامعه سنتی مصر را خشمگین کرد هرچند او مدافعانی هم داشت که می گفتند یک زن باید برای انتخاب لباسش آزاد باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1468

به "بازیگر زن مصری عکس مردان آزارگر را منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر زن مصری عکس مردان آزارگر را منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید