10 فیلم برتر جشنواره تورنتو به انتخاب منتقد شناخته سینما

به گزارش تور ارمنستان ارزان، یک منتقد شناخته شده سینما، 10 فیلم برتر نمایش داده شده جشنواره تورنتو امسال به انتخاب خودش را معرفی کرد.

10 فیلم برتر جشنواره تورنتو به انتخاب منتقد شناخته سینما

به گزارش خبرنگاران، جشنواره بین المللی فیلم تورنتو یکشنبه شب 18 سپتامبر به خاتمه می رسد. جوردن ریمی منتقد شناخته شده سینما 10 فیلم برتر این فستیوال را که از نظر او جشنواره ای با تعداد فیلم های زیاد اما آثار برجسته کم بود، معرفی کرده است.

این منتقد می نویسد 200 فیلم در این دوره جشنواره به نمایش درآمد که او تقریبا یک چهارم این فیلم ها را تماشا کرد و معتقد است فیلم ها اغلب میانه بودند.

10 فیلم برتر فستیوال از دیدگاه ریمی شامل این آثار هستند: بنشی های اینی شرین ساخته مارتین مک دونا که اولین بار در جشنواره ونیز امسال به نمایش درآمد. چگونه یک خط لوله را منفجر کنیم ساخته دنیل گلدهابر که یک فیلم مربوط به سرقت است. چاقو کشی 2 ساخته ریان جانسون که نتفلیکس آن را تولید کرده است. فبلمن ها ساخته اسپیلبرگ که ریمی آن را شبیه روزهای رادیو وودی آلن می داند. سنت عمر اولین ساخته بلند سینمایی آلیس دیاپ که درجشنواره ونیز امسال نیز خوش درخشید. همه زیبایی و خونریزی ساخته لورا پویترس که در ماه جاری میلادی توانست شیرطلای جشنواره ونیز را از آن خود کند. بازبینی ساخته الگانس براتون که از حضور جرمی پاپ بازیگر جوان آمریکایی بهره می برد. در جبهه غرب خبری نیست فیلمی آلمانی به کارگردانی ادوارد برگر که از کشور آلمان به اسکار فرستاده شد. پِرل به کارگردانی تی وست که داستانش در زمان جنگ جهانی اول در سال 1918 رخ می دهد.

  • اسپیلبرگ بعد از نمایش فیلمش در تورنتو گفت قصد بازنشستگی ندارد

جشنواره فیلم تورنتو 2022 از روز 8 سپتامبر آغاز شد و امروز 18 سپتامبر به کار خود خاتمه می دهد.

منبع: خبرگزاری صبا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 شهریور 1401 بروزرسانی: 29 شهریور 1401 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2486

به "10 فیلم برتر جشنواره تورنتو به انتخاب منتقد شناخته سینما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 فیلم برتر جشنواره تورنتو به انتخاب منتقد شناخته سینما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید