بازیگر هوش سیاه به شبکه سحر می آید

به گزارش تور ارمنستان ارزان، حمید ابراهیمی بازیگر تلویزیون و سینما به برنامه ما و شما کانال کردی شبکه سحر می آید.

بازیگر هوش سیاه به شبکه سحر می آید

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، مصطفی قوامی تهیه کننده ما و شما از حضور حمید ابراهیمی بازیگر تلویزیون و سینما در این برنامه اطلاع داد و در این باره گفت: حمید ابراهیمی بازیگر مجموعه تلویزیونی هوش سیاه که اخیراً بازی او در این سریال از کانال کردی پخش شده و مورد توجه مخاطبان کردزبان شبکه سحر قرار گرفته است امشب دوم اسفند با حضور در این قسمت از ما و شما علاوه بر تشریح کارنامه فعالیت های هنری خود، از چگونگی نقشش در مجموعه هوش سیاه خواهد گفت.

قوامی اضافه نمود: ضمن پخش نریشن درباره سوابق این بازیگر، در فواصل برنامه بخش هایی از فیلم های مطرحی که وی در آن ها ایفای نقش نموده و مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است نیز پخش خواهد شد.

گزارش های مردمی از کردستان عراق در باب نظرسنجی از میزان رضایت مخاطبان از برنامه، پخش عکس های ارسالی بینندگان با موضوعات اجتماعی و کلیپ موسیقی کردی از بخش های دیگر برنامه امشب است که قوامی در انتها صحبت هایش به آن اشاره نمود.

ما و شما به تهیه کنندگی مصطفی قوامی، دستیاری تهیه محمد محمدی و مرتضی مرآد و نیز اجرای آزاد ابراهیمی، امشب دوم اسفند ماه، ساعت 22:15 به وقت تهران به مدت 50 دقیقه از آنتن کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1855

به "بازیگر هوش سیاه به شبکه سحر می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر هوش سیاه به شبکه سحر می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید