آشنایی با باغ آبخازی در ونکوور کانادا

به گزارش تور ارمنستان ارزان، باغ آبخازی یکی از زیباترین و متفاوت‌ترین باغ‌های جهان است که در شهر ونکوور کانادا قرار دارد. این باغ توسط یک شاهزاده گرجستانی به نام کنستانتین آبخازی در سال 1946 ساخته شده است و در آن انواع گیاهان و درختان آسیایی و اروپایی را می‌توان مشاهده کرد. باغ آبخازی یک مکان دیدنی و تاریخی است که هر ساله هزاران گردشگر را به خود جذب می‌کند. در این مقاله به معرفی این باغ و جاذبه‌های آن می‌پردازیم.

آشنایی با باغ آبخازی در ونکوور کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

تاریخچه باغ آبخازی

کنستانتین آبخازی یک شاهزاده گرجستانی بود که در سال 1923 به دلیل جنگ داخلی در کشورش مجبور به ترک وطن شد. او ابتدا به فرانسه و سپس به کانادا مهاجرت کرد و در سال 1942 یک خانه و یک زمین در شهر ونکوور خرید. او علاقه زیادی به گل‌ها و گیاهان داشت و تصمیم گرفت زمین خود را به یک باغ تبدیل کند. او با کمک همسرش و یک باغبان ژاپنی به نام ایسامو واتانابه، شروع به کاشتن انواع گل‌ها و درختان آسیایی و اروپایی کرد. او همچنین یک برکه و یک آبشار را در باغ خود ایجاد کرد و آن را با مجسمه‌های بودایی و چینی تزئین کرد. او در سال 1977 درگذشت و باغ آبخازی را به دولت کانادا واگذار کرد. این باغ در سال 2004 به عنوان یک میراث فرهنگی ملی از سوی سازمان میراث کانادا شناخته شد.

جاذبه‌های باغ آبخازی

باغ آبخازی با مساحت 5500 متر مربع، یکی از بزرگترین و زیباترین باغ‌های آسیایی در خارج از آسیا است. در این باغ می‌توانید از دیدن انواع گل‌ها و درختان آسیایی مانند افرای ژاپنی، بلوط گری، خرزه هندی، آلوچه، آلبالو، گلابی، زنبق، آزالیا، کاملیا، رز، ویولت، ارکید، و غیره لذت ببرید. همچنین می‌توانید از مجسمه‌های بودایی و چینی، برکه‌ها و آبشارهای زیبا، پل‌ها و مسیرهای پیاده‌روی، و نمایش‌های موسیقی و رقص در این باغ دیدن کنید. باغ آبخازی در هر فصلی زیبایی خاص خود را دارد ولی بهترین زمان برای بازدید از آن فصل بهار و هنگام شکوفایی گل‌ها است. باغ آبخازی یک مکان آرام و زیبا است که شما را به فرهنگ و طبیعت آسیا نزدیک می‌کند.

چگونه به باغ آبخازی برویم؟

باغ آبخازی در آدرس 1964 Fairfield Rd, Victoria, BC V8S 1H2, Canada قرار دارد. برای رفتن به این باغ می‌توانید از وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس یا تاکسی استفاده کنید یا از خودروی شخصی خود برای رانندگی تا آنجا بهره بگیرید. باغ آبخازی هر روز از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر باز است و بلیط ورودی آن برای بزرگسالان 15 دلار، برای کودکان 5 دلار، و برای خانواده‌ها 35 دلار است.

نتیجه‌گیری

باغ آبخازی یکی از جاذبه‌های دیدنی ونکوور کانادا است که نمونه‌ای از باغ‌های آسیایی را در خارج از آسیا به نمایش می‌گذارد. این باغ نشان می‌دهد که چگونه یک شاهزاده گرجستانی عشق خود را به گل‌ها و گیاهان در یک کشور دیگر بروز داده است. این باغ یک مکان مناسب برای آشنایی با فرهنگ و طبیعت آسیا و لذت بردن از زیبایی و آرامش آن است. اگر قصد سفر به ونکوور را دارید، حتما از باغ آبخازی دیدن کنید و از تجربه‌ای فراموش نشدنی برخوردار شوید.

انتشار: 4 بهمن 1402 بروزرسانی: 7 بهمن 1402 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 969

به "آشنایی با باغ آبخازی در ونکوور کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با باغ آبخازی در ونکوور کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید