کدام ایالت کانادا به آب و هوای ایران شبیه است؟

به گزارش تور ارمنستان ارزان، بسیاری از مهاجرانی که کشور کانادا را به عنوان مقصد خود انتخاب نموده اند نگران آب و هوای بسیار سرد این کشور هستند اما باید بدانید که نقاطی از کانادا هستند که به ندرت به زیر صفر میرسد و بسیار مطبوع و مناسب برای زندگی است در این مقاله به شبیه ترین ایالت کانادا به آب و هوای ایران میپردازیم.

کدام ایالت کانادا به آب و هوای ایران شبیه است؟

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

استان های مرکزی کانادا مثل ساسکاچوان ، وینپگ و ادمنتون و همچنین استان ها (نواحی فدرال) شمالی کانادا مانند نوناووت ، منطقه شمال غربی و یوکان و استان لابرادور و نیوفاندلند بخصوص بخشی که در بالای کبک قرار گرفته است از استان های بسیار سرد کانادا هستند . در مقابل استان های جنوبی آتلانتیک مانند نووا اسکوشیا ، جزیره ی پرنس ادوارد و نیوبرانزویک و همچنین استان های کبک و اونتاریو مخصوصا در بخش جنوبی این دو استان آب و هوا بهتر از بخش های مرکزی و شمالی کانادا دارند . اما مطبوع ترین آب و هوا مربوط به بریتیش کلمبیا با مرکزیت شهر ویکتوریا و بزرگترین شهر ونکوور است . آب و هوای ونکوور و ویکتوریا و شهر های اطراف آن یعنی بخش جنوبی استان بریتیش کلمبیا به ندرت به زیر صفر میرسد . این استان بهشت کانادا نام دارد که به دلیل جنگل های فراوان ، برکه های زیبا و آب و هوای متعادل متاثر از اقیانوس کبیر یا آرام را دارد. در واقع در آمریکا نیز سیاتل که نزدیک مرز بریتیش کلمبیا است نیز زیبا ترین ایالت آمریکا نامیده میشود.

آب و هوای بریتیش کلمبیا

همان طور که میبینید آب و هوای ونکوور در ابتدای اردیبهشت تقریبا هم دمای تهران است که زندگی را بسیار برای کسانی که از تهران مهاجرت میکنند آسان تر میکند.

منبع: اینترنت
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1561

به "کدام ایالت کانادا به آب و هوای ایران شبیه است؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "کدام ایالت کانادا به آب و هوای ایران شبیه است؟" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام ایالت کانادا به آب و هوای ایران شبیه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید