همه چیز را درباره زندگی در کانادا بدانید

به گزارش تور ارمنستان ارزان، کانادا کشوری بسیار آرام و به دور از درگیری است. این کشور مالی پایدار و مطمئن دارد. نرخ تورم در کانادا پایین و میزان درآمد رو به رشد است، شاید به همین دلیل است زندگی در کانادا برای بسیاری از افراد هیجان انگیز است.

همه چیز را درباره زندگی در کانادا بدانید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری خبرنگاران، شاید اولین چیزی که با شنیدن عبارت زندگی در کانادا در ذهن انسان ها تداعی گردد، دوری و سرماست. اما می بایست بدانید که زندگی کردن در کانادا موضوعی است که در سرتاسر جهان همواره برای افراد جذابیت داشته است. تنوع فرصت های شغلی و تحصیلی بی نظیر این کشور برای مهاجران کانادا همواره باعث اشتیاق تعداد زیادی از افراد برای مهاجرت این کشور شده است. کانادا یکی از مناسب ترین گزینه های زندگی در خارج از کشور است. کشوری پهناور با منابع طبیعی سرشار و جمعیت بسیار کم نسبت به مساحتش که فرصت های بسیاری برای پیشرفت در کار و تحصیل فراهم کرده است. این کشور تقریباً برای همه رشته های تحصیلی و مهارت های شغلی به اندازه کافی کار دارد و حتی اگر شما مهارت یا تجربه کاری در زمینه خاصی نداشته باشید، امکان تحصیل در دوره های مختلف و کسب مهارت کافی برای پیدا کردن کار در کانادا برایتان وجود دارد. مطالعه راهنمای سفر به کانادا در وبسایت علاءالدین تراول می تواند چراغ راه شما برای زندگی در کانادا باشد و برایتان معین کند که تا چه اندازه تصویری که از زندگی در این کشور در ذهنتان نقش بسته، با واقعیت شباهت دارد.

هزینه زندگی در کانادا

کانادا کشوری بسیار آرام و به دور از درگیری است. این کشور مالی پایدار و مطمئن دارد. نرخ تورم در کانادا پایین و میزان درآمد رو به رشد است، شاید به همین دلیل است زندگی در کانادا برای بسیاری از افراد هیجان انگیز است. هزینه خورد و خوراک در کشور کانادا در ماه بین 400 الی 700 دلار معین شده و البته این رقم در شرایط متوسط واقع شده است. در صورتی که بتوانید از فروشگاه های زنجیره ای و یا حراج های فصلی خرید عمده داشته باشید تا 35 درصد در هزینه های شما صرفه جویی می گردد. متوسط هزینه زندگی در کشور کانادا بدون در نظر دریافت هزینه مسکن برای هر یک نفر 1500 دلار است و اگر شما یک خانواده 2 نفره باشید، هزینه شما حداقل 3000 دلار خواهد بود. در سال 2020 حداقل حقوق کارگر در کانادا برای هر ساعت کار 15 دلار است، به صورتی که افرادی که در استان بریتیش کلمبیا مشغول به کار هستند، حداقل 25 دلار درآمد دارند.

زندگی در کانادا برای چه کسانی مناسب است؟

باید در نظر داشته باشید که کانادا از نظر پیشرفت تکنولوژی و همچنین ساختار مالی و تحصیلی، آمریکای دوم است. یعنی با زندگی در کانادا، شما سطح رفاه بسیار بالایی را دریافت خواهید کرد و اگر در زمینه فعالیتی که انجام می دهید، متخصص و پرتلاش باشید، زندگی در کانادا بهترین گزینه مقابل شماست. البته مسئله مهم دیگر مهاجر پذیر بودن کاناداست، این مسئله سبب شده تا از کنار هم قرار دریافت فرهنگ های مختلف، معیاری بر اساس قانون در کانادا شکل بگیرد و تمامی افراد با زندگی استاندارد و لذت بخشی در این کشور سکونت نمایند.

تفریحات در کانادا

یکی از بهترین بازی های زمستانی در کشور کانادا اسکی بازی است. به همین علت پیست های اسکی عجیب و غریبی در این کشور وجود دارد که پر از پیچ و خم بوده و کسانی که به اسکی بازی علاقمند باشند در این کشور بسیار لذت خواهند بود. پرش از بالای مرتفع ترین قله های کانادا از دیگر تفریحات مربوط به استان کبک کاناداست که برای افرادی که به دنبال ماجراجویی بوده و از ارتفاع نمی ترسند یک گزینه بسیار مهیج است. این ورزش سبب می گردد آدرنالین خون بیشتر گردد و بمبی از انرژی را در وجودتان به وجود بیاید. بانجی جامپینگ یکی از گزینه های بسیار عالی منطقه اوتاوا کاناداست که تجربه ای تکرار نشدنی محسوب می گردد. چراکه این پرش به صورتی است که تا حدود 200 فوت ارتفاع دارد. از دیگر تفریحات بسیار مفرح در کشور کانادا، دیدار با خرس قطبی است. در شهر چرچیل به شما اجازه داده می گردد حیات وحش را در یک قدمی خود ببینید. در این منطقه وسایل نقلیه توندرا وجود دارد که در بین برف و یخ حرکت می نماید. در نظر داشته باشید که این فرایند سبب می گردد با خرس ها دوست شوید و به آنها حتی غذا بدهید. قایقرانی در رودخانه های زیبای کشور کانادا می تواند یک تجربه بسیار عالی باشد. در نظر داشته باشید که رودخانه بو در منطقه بنف از جذاب ترین دیدنی های کانادا به شمار می رود. لذت قایقرانی در این رودخانه با تمام رودخانه هایی که تا به امروز دیده اید، متفاوت است. چون شما به یک قایق سواری وحشتناک دعوت می شوید و در محدوده راکی قایق سواری می کنید.

شرایط اخذ اقامت در کانادا

تا صحبت از ویزای کانادا می گردد به طور کلی ویزای تحصیلی به چشم می خورد. در نظر داشته باشید که اگر فردی در کشور کانادا مشغول به تحصیل باشد، همسر و فرزندان وی تا زمانی که او مشغول به تحصیل است، می توانند در کنار او باشند؟ سوالی است که همواره برای بسیاری از افراد دغدغه ایجاد می نماید، باید گفت بله برای این کار روش های مختلفی وجود دارد. یکی از روش های موجود اخذ ویزای توریستی کانادا برای همراه فرد مشغول به تحصیل است. دومین روشی که برای ویزای همراه وجود دارد، ویزای اجازه کار همراه است. در صورتی که شما در یکی از موسسات در کشور کانادا به صورت تمام وقت پذیرفته شده باشید، می توانید برای همسر یا خانواده خود نیز درخواست ویزای همراه بدهید. پس برای دریافت مشاوره و هدایت بیشتر با کارشناسان ما در بخش خارجی علاءالدین تراول در ارتباط باشید.

حداقل حقوق دریافتی در کانادا

اگر شما یک مهاجر باشید و قصد دارید که مهاجرت به کشور کانادا به وسیله کار و درآمد انتخاب نمایید باید این نکته را در ابتدا مد نظر قرار دهید که حداقل حقوق افرادی که در این کشور زندگی و کار می نمایند چقدر است به این ترتیب معین می گردد که ایا این کشور برای زندگی یک گزینه مناسب است یا خیر. در اواخر سال 2017 حداقل دستمزد در کشور کانادا 11/43 دلار برای هر ساعت اعلام شده بود در مقایسه با سال 2010 شاهد رشد 23 درصدی حقوق کارگران در این کشور هستیم. طبق آخرین آمار قانون اساسی کشور کانادا، در سال 2020 حداقل حقوق کارگر برای هر ساعت کار 15 الی 25 دلار است.

اجاره خانه یا خرید ملک در کانادا

بهترین زمان برای یافتن خانه در کانادا، ماه آوریل تا ژوئن است. در این ماه همه کسانی که تمایل به جابه جایی داشته باشند منزل خود را سه ماه قبل به آگهی گذاشته اند. پس از اینکه در سایت های املاک یک منزل را پسندیدید، به مشاور مربوطه اطلاع می دهید او با صاحب خانه وارد صحبت می گردد. در این میان احتیاج است که توانایی پرداخت مستأجر به طور دقیق معین گردد. خرید ملک در کانادا و آن هم در گرانترین شهرها کار دشواری است. ساحل غربی ونکوور و همینطور بریتیش کلمبیا بالاترین قیمت خانه را دارند.

بیمه و تسهیلات درمانی برای افراد مقیم کانادا

افرادی که اقامت دائم در کشور کانادا دارند، از تسهیلات بیمه و درمان به طور کامل بهرمند می شوند. اقامت دائم یعنی شما اجازه کار و زندگی در کشور کانادا را دارید، اما هنوز شهفرایند آن کشور محسوب نمی شوید. در صورتی که اقامت دائم داشته باشید، می توانید از بیمارستان های دولتی این کشور با هزینه بسیار کم استفاده نمایید. تسهیلات درمانی به طور دقیق به شما و همسر و فرزندانتان نیز تعلق می گیرد.

شما می توانید با مطالعه مجموعه مقالات کشور کانادا در وبلاگ علاءالدین تراول اطلاعاتی در مورد زایمان در کانادا، نحوه دریافت ویزای کانادا، هزینه های زندگی در کانادا، شرایط اخذ ویزای تحصیلی در کانادا و یا زندگی در کانادا و بسیاری از موضوعات دیگر کسب نمایید.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1338

به "همه چیز را درباره زندگی در کانادا بدانید" امتیاز دهید

1 کاربر به "همه چیز را درباره زندگی در کانادا بدانید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز را درباره زندگی در کانادا بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید