برانکو از امیدهایش می گوید: الدحیل را در تهران شکست می دهیم

به گزارش تور ارمنستان ارزان، با توجه به نتیجه ای که رقم خورد، همه چیز برای بازی برگشت باز است و هر اتفاقی می تواند رخ دهد اما بدون هواداران مان نمی توانیم کاری از پیش ببریم.

برانکو از امیدهایش می گوید: الدحیل را در تهران شکست می دهیم

به گزارش خبرنگاران ، عملکرد پرسپولیس در دوحه به آنچه برایش پیش بینی نموده بودند، ذره ای شباهت نداشت. قرمزها بدون ترس مقابل بهترین تیم این روزهای آسیا ایستادند و بجای سر فرو بردن در لاک دفاعی، بارها به دروازه الدحیل یورش بردند و موقعیت هایشان برای گلزنی هم کم بود اما به اندازه کافی خوش شانس نبودند. با این حال امیدوارند که به قول پروفسور در بازی برگشت الدحیل را شکست بدهند و دوباره بروند به نیمه نهایی.

* به بازیکنانم افتخار می کنم. آنها با تمام وجودشان بازی سخت با الدحیل را پشت سر گذاشتند و همه کوشش خود را کردند تا یک نتیجه خوب بگیرند. همان طور که می دانید 3 بازیکن ثابت تیم را از دست دادیم و از خریدهایمان نمی توانستیم استفاده کنیم اما با این حال نمایش خیلی خوبی مقابل یکی از بهترین تیم های آسیا ارائه دادیم. بازیکنان پرسپولیس نشان دادند که کیفیت لازم را برای پوشیدن پیراهن این تیم بزرگ را دارند و می توانند موفقیت های 3 فصل اخیر را تکرار نمایند. آنها ثابت کردند که مقابل تیم بسیار باکیفیتی چون الدحیل هم می توان در قطر شانس پیروزی داشت.

* با توجه به نتیجه ای که رقم خورد همه چیز برای بازی برگشت باز است و هر اتفاقی می تواند رخ دهد. بدون هواداران مان نمی توانیم کاری مقابل الدحیل پیش ببریم و از آنها می خواهم ضمن حمایت خیلی خوب از پرسپولیس، مسائل جوانمردانه را هم در استادیوم رعایت نمایند. امیدوارم در بازی برگشت سورپرایز بزرگی برای آنها داشته باشیم.

* مثل همیشه نماینده شایسته ای برای ایران در آسیا بودیم. نمی دانم چرا فکر کردند ما هم مثل استقلال باخت سنگینی را خواهیم داشت. ما در قطر هوشمندانه عمل کردیم و در زمین تمرکز بالایی داشتیم. الان هم کارمان تمام نشده چرا که انتظار یک بازی فوق العاده سخت را در استادیوم آزادی داریم و هر اتفاقی ممکن است در این بازی رخ دهد. تمام کوشش مان را می کنیم تا به سلامت از این مرحله بگذریم.

* در خط دفاع بازیکنان باتجربه ای مانند ماهینی، سیدجلال و شجاع داریم که به واسطه بازی زیاد کنار هم کاملاً هماهنگ اند اما در خط هافبک و حمله این طور نیست. بشار رسن فصل پیش به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می آمد اما الآن کنار نوراللهی بازی می نماید. احمد بعد از مدت ها در این فصل به ترکیب اصلی پرسپولیس راه پیدا نموده و طبیعی است برای قرار دریافت در شرایط ایده آل و هماهنگی با بازیکنان کناری خود زمان بخواهد. قطعاً در خط هافبک و حمله هم بازیکنان باکیفیتی داریم و در صورت هماهنگی بیشتر شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد.

* بسیار امیدواریم که در بازی برگشت با اختلاف دو گل الدحیل را شکست بدهیم و توان این کار را هم داریم. کارمان بسیار سخت است اما به بازیکنانم ایمان دارم و امیدوارم در استادیوم آزادی همه چیز به سود تیم ما رقم بخورد.

* با اینکه باختیم، بعد از بازی به بازیکنانم تبریک گفتم چرا که زحمت زیادی کشیدند. می دانستیم بازی سنگینی در انتظار ماست و قبلاً هم گفته بودم که الدحیل بهترین تیم آسیاست. آنها آخرین باختشان را یک سال و نیم قبل متحمل شدند و آن هم مقابل پرسپولیس بود که باختند. طبیعی است که آنها با هدف قهرمانی در آسیا به این مسابقات آمدند اما ما با یک ریسک بالا و با میل زیاد برای بردن وارد زمین شدیم. به هر حال الدحیل میزبان بود و انتظار می رفت که آنها شرایط سختی برای ما به وجود بیاورند. با این همه تنها فرصت آنها در این بازی همان توپی بود که گل شد و حیف شد که عالیشاه موقعیت خوبی از دست داد و یا علیپور نتوانست از توپ برگشتی استفاده کند.

* راضی هستم چون نتیجه ای به دست آمد که قابل برگشتن است. این نتیجه و باخت با یک گل تقریباً فرقی با تساوی بدون گل ندارد چرا که ما باید در تهران حتماً گل بزنیم. امیدوارم هوادارانمان استادیوم را یکدست قرمز نمایند تا به ما کمک زیادی انجام دهند. ما هم با فرم بهتری بازی خواهیم کرد.

* اگر نیمکت پرمهره ای داشتیم، بود می توانستیم در دوحه الدحیل را شکست بدهیم اما متأسفانه این شرایط را نداریم. ما 3 ملی پوش را از دست دادیم و کسی نمی تواند آن را جبران کند. اگر ما تیم کاملی بودیم نتیجه جای سوال داشت که چه می گردد و مطمئناً چنین نتیجه ای رقم نمی خورد.

2 – 670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 94

به "برانکو از امیدهایش می گوید: الدحیل را در تهران شکست می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو از امیدهایش می گوید: الدحیل را در تهران شکست می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید