برگزاری جشنواره بین المللی کاریکاتور در بجنورد قطعی شد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، خبرنگاران/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: برگزاری جشنواره بین المللی عضو کشورهای جهان در بخش کاریکاتور در بجنورد قطعی شده است.

برگزاری جشنواره بین المللی کاریکاتور در بجنورد قطعی شد

محمد علی شجاعی در مراسم تقدیر از برگزارکنندگان کشتی جام باشگاه های جهان در بجنورد اظهارکرد: این استان چاره ای جزء این ندارد که در مسیرهای بین المللی برای رسیدن به توسعه و رونق گام بردارد.

وی با اشاره به اینکه در برگزاری مراسم کشتی جام باشگاه های جهان در بجنورد نقص هایی نیز وجود داشت، شرح داد: دیدن این نقص ها و رفع ها سبب می شود تا استان به جلو پیش رود.

شجاعی افزود: نداشته های استان نباید سبب شد که کار در این منطقه متوقف شود بلکه باید کارهای انجام شود و نداشته ها رفع شوند.

وی ادامه داد: قرار بر این است تا در ماه جاری نیز مسابقات جهانی کشتی پهلوانی در استان برگزار شود و تا به امروز تعدادی از کشورها نیز برای حضور در این دوره از رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند.

نماینده عالی دولت در استان اظهارکرد: به دنبال آن هستیم تا برگزاری برخی از رویدادها و مراسم ها را در حوزه بانوان نیز برگزار کنیم.

وی به برگزاری همایش سرمایه گذاری در خراسان شمالی نیز اشاره کرد و گفت: قرار بر این است تا این همایش در خرداد ماه سال جاری برگزار شود و در این همایش از هلدینگ های بزرگ و سفارت خانه های مختلف دعوت شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 994

به "برگزاری جشنواره بین المللی کاریکاتور در بجنورد قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره بین المللی کاریکاتور در بجنورد قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید