بهترین سواحل تایلند در پوکت

به گزارش تور ارمنستان ارزان، سواحل زیبای پوکت دارای جاذبه‌های فراوانی در تایلند هستند و در  لیست سفر بسیاری از گردشگان تور تایلند قرار گرفته است. در این مقاله شما را با بهترین سواحلی که در تور پوکت می‌توانید مشاهده نمایید، آشنا خواهیم کرد.

بهترین سواحل تایلند در پوکت

در تو پوکت و سواحل این جزیره می‌توانید چشم انداز زیبایی را مشاهده نمایید. در پوکت حدود 30 جزیره غیر مسکونی وجود دارد که مالکان قایق های دم بلند امکان سفر به این جزایر را جهت پیک نیک یا غواصی فراهم می کنند. غواصی زیر آب به علت وجود تعداد زیادی از سواحل مرجانی و ماهی های رنگارنگ اولین انتخاب است. در بین این جزایر جزیره Similian بهترین انتخاب است، زیرا یک پارک ملی دریایی در آن قرار دارد و می توانید در آب های عمیق آن به صید ماهی های آزاد و ماهی های شمشیری بپردازید.

ساحل نایتان در پوکت

ساحل نایتان (Naithon) یکی از تفریحات پوکت ،ساحل دست بکری است که در پشت آن، درختان کاسورینا با یک خلیج باز بزرگ است که پناه گاه خوبی برای باد و محل عالی برای شنا در تور پوکت می‌باشد.

ساحل مای خائو در پوکت

ساحل مای خائو(Mai Khao)، یکی از طولانی‌ترین سواحل  تور پوکت است که 9 کیلومتر درازا دارد و از انتهای شمالی جزیره آغاز شده و به ساحل نایانگ در ساحل غربی ختم پیدا می‌کند.

ساحل کاتا در پوکت

ساحل کاتا (Kata) متشکل از دو ساحل بزرگ و کوچک در تور پوکت است که بوسیله یک دماغه کوچک از هم جدا شده اند. این ساحل بسیار پررونق می باشد و مکان بسیار آرام با آفتاب درخشان و ماسه های سفید با دریای آرام و تمیز می باشد. در قسمت شمالی این ساحل یک ساحل مرجانی وجود دارد که می توان در آنها به غواصی پرداخت.

ساحل کارن در پوکت

ساحل کارن (Karon) درست در امتداد تپه‌ای در سمت شمال ساحل کاتا قرار گرفته و دارای ساحل طولانی و سفیدی است که در امتداد آن درخت های نخل و صنوبر قرار گرفته و صحنه های زیبایی را خلق کرده‌اند. دریا در این منطقه تمیز و ماسه های ساحل بسیار نرم هستند و یکی از بهترین سواحل مناسب برای شنا، حمام آفتاب و غواصی است.

انتشار: 15 اسفند 1397 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 268

به "بهترین سواحل تایلند در پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سواحل تایلند در پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید