به زودی برای سرمربی تیم ملی فوتسال تصمیم می گیریم

به گزارش تور ارمنستان ارزان، به گزارش خبرنگاران، احسان اصولی که به عنوان سرپرست تازه کمیته فوتسال انتخاب شده است، درباره اینکه چه برنامه هایی برای کمیته فوتسال دارد، گفت: مجموعه فوتسال زیر مجموعه فدراسیون فوتبال است. فوتسال که رشته پرطرفدار در کشورمان است و جایگاه بالایی در دنیا و آسیا دارد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. فوتسال یکی از پرافتخارترین رشته های ورزشی کشورمان است و به خوبی در سال های اخیر درخشیده است. ان شاءالله این درخشش را تکمیل کنیم و به سکوهای بالاتر برسانیم.

به زودی برای سرمربی تیم ملی فوتسال تصمیم می گیریم

وی ادامه داد: از همه بزرگان، پیشکسوتان، بازیکنان، مربیان و مدرسان که در فوتسال صاحب تجربه و علاقه مند هستند درخواست می کنم به ما یاری نمایند. دست احتیاج به سمت عزیزان دراز می کنم. در بحث مالی و تامین منابع هم برنامه های مفصل داریم و احتیاجها را تامین می کنیم تا این رشته زیر سایه رشته های دیگر نباشد.

سرپرست کمیته فوتسال در مورد شرایط سرمربیگری در تیم ملی فوتسال توضیح داد: پیشنهادات در کمیته فوتسال بررسی و نهایتاً به وسیله رئیس فدراسیون به هیات رئیسه معرفی می گردد. در حال تبادل نظر و بررسی برنامه هستیم. امیدوارم در کوتاه مدت در این موضوع به جمع بندی برسیم.

اصولی که با رادیو جوان تبادل نظر می کرد، اضافه کرد: در حال حاضر آقای ناظم الشریعه همچنان سرمربی است. برنامه های ایشان گرفته شده است. برنامه سایر عزیزان هم گرفته شده است و ان شاءالله به زودی درباره این موضوع تصمیم گیری می گردد.

وی با بیان اینکه بحث حضور سرمربی خارجی در تیم ملی ایران مطرح شده است، گفت: بین کارشناسان اتفاق نظر وجود دارد که می توانیم به ظرفیت سرمربی داخلی اتکا کنیم. برای حضور دستیار خارجی در تیم ملی هم دیدگاه ها فرق دارد. اگر فرد خارجی بتواند مثلاً در بحث بررسی یاری کند، شاید گزینه هایی باشند که برای همکاری دعوت شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2267

به "به زودی برای سرمربی تیم ملی فوتسال تصمیم می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به زودی برای سرمربی تیم ملی فوتسال تصمیم می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید