به سیشل جزیره رویاها سفر کنید

به گزارش تور ارمنستان ارزان، سواحلی با شن های پودری و سفید رنگ با دریایی به رنگ آبی خیلی روشن، تپه های سرسبز، با یک ریتم عالی،تمام این خیال پردازی ها به اسم سیشل واقعی می گردد.

به سیشل جزیره رویاها سفر کنید

برای دیدن بهشت روی زمین، با تور سیشل همراه شوید.

تنها جزایر گرانیتی در میان اقیانوس، قدیمی ترین جزایر اقیانوسی در دنیا، بزرگ ترین جزیره مرجانی در دنیا و مجموعه ای از جاذبه های جغرافیایی، سیشل را به بهشت گرمسیری دنیا تبدیل نموده است؛ این کشور از 115 جزیره گرانیتی و مرجانی تشکیل شده است.

کلمه بهشت که برای سیشل استفاده می گردد دلایل بسیار خوبی دارد: هیچ خطری جدی برای طبیعت وجود ندارد، هیچ مالاریا و یا بیماری های جدی وجود ندارد، جزایر در خارج از مسیرهای طوفانی قرار گرفته و شما برای مدتی که در این جزیره هستید استاندارد یک زندگی خوب و زیبا را تجربه می کنید.

تور سیشل با ورود مسافران به خوبی توسعه پیدا نموده است، این توسعه به صورت زیربنایی انجام و باعث شده جاذبه طبیعی این جزیره تکمیل تر گردد و علاوه بر اینکه سفر به این جزیره بودجه زیادی می خواهد ولی در عوض خدماتی که دریافت می کنید فرای تصور شما است. میزان جرم و جنایت در این جزیره به شدت پایین بوده و مسافران در این جزیره واقعا مورد استقبال همه قرار می گیرند.

افرادی همچون غواصان، زوج های تازه ازدواج نموده، طبیعت گردان، کسانی که فقط دنبال لذت بردن مطلق از زندگی هستند، شکموها و ورزشکاران، علاقه مندان به قایق سواری و دریانوردی همه به سیشل می آیند تا فقط گوشه ای از لذت های سیشل را برای خودشان پیدا نمایند.

هر چقدر بخواهید، می توانید در سیشل اقامت کنید

بکر، طبیعی، زیبا، رویایی، آرامش بخش و لذت بخش کلماتی هستند که سیشل را معنا می نمایند.

اگر بعد از یک دوره طولانی کار فشرده یا یک دوره پر از استرس و تنش می خواهید به اصطلاح ری استارت شوید یا می خواهید یک ماه عسل رویایی داشته باشید، ما جزیره سیشل را به شما معرفی می کنیم.

سیشل، به طور رسمی جمهوری سیشل، مجمع الجزایر و دولت مستقل در اقیانوس هند است. این کشور متشکل از 115 جزیره که پایتخت آن ویکتوریا نام دارد و در 1500 کیلومتر شرق خاک اصلی قاره آفریقا است. کشورهای نزدیک به آن از سمت جنوب شامل کومور، مایوت، ماداگاسکار، رینیون و موریس می شوند.

این کشور با داشتن جمعیتی در حدود 94هزار و 228 نفر، کوچک ترین و کم جمعیت ترین کشور مستقل در آفریقا است. سیشل عضو اتحادیه آفریقا، انجمن توسعه جنوب آفریقا، کشورهای مشترک المنافع و سازمان ملل است. اقتصاد سیشل پس از اعلام استقلال از بریتانیا در سال 1976 از کشاورزی فراگیر به یک اقتصاد متنوع مبتنی بر بازار توسعه یافته و افزایش خدمات کشاورزی و بخش های عمومی و گردشگری، جایگزین شده است.

طبیعت و جغرافیای سیشل

سیشل از 115 جزیره تشکیل شده که بیشتر آن ها بدون شهروند است و از ذخایر طبیعی به شمار می آیند. در حدود 42 جزیره آن به عنوان جزایر داخلی محسوب می شوند که کل مساحت آن 244 کیلومتر مربع و در حدود 54درصد از کل مساحت سیشل بوده و به طور تقریبی 98 درصد از کل جمعیت سیشل در آن ساکن هستند.

45 جزیره گرانیتی کوهستانی و در حدود 50 جزیره کوچک تر مرجانی (Mahé - ماهه، Praslin - پراسلین، Silhouette Island - جزیره سیل هوته، La Digue - لادیگو و...) در سیشل وجود دارد که همگی آنها، اطراف جزیره ماهه (بزرگ ترین جزیره با 90 کیلومتر طول) قرار دارند.

کشور سیشل، دخایر طبیعی ثبت شده ای در میراث دنیای یونسکو به نام های Aldabra Atoll و دره Vallée de Mai دارد.

Atoll در سال 1982 به ثبت رسیده، یکی از چهار جزیره مرجانی بزرگ است که توسط صخره های مرجانی احاطه شده است. این جزیره به خاطر دور بودن و دسترسی سختی که دارد به منطقه حفاظتی تبدیل شده که خود این امر تاثیر به سزایی در حفظ این جزیره داشته است. این جزیره خانه 152هزار لاکپشت غول پیکر است که می توانند به مدت یک قرن زندگی نمایند و وزن آن به حدود 220 کیلو برسد، که با یک قیمت تور سیشل مناسب می توانید آن را تجربه کنید.

دره Vallée de Mai، در جزیره Praslin در سال 1983 به عنوان ذخایر طبیعی ثبت شده است. در حدود 20 هکتار جنگل نخل در این دره قرار گرفته است که شکل اصلی خود را تا به امروز حفظ نموده است و نخل های آن از زمان پیش از میلاد، تغییر زیادی نداشته است.

علاوه بر این 2 سایت، دو پارک ملی و 6 پارک دریایی در سیشل وجود دارد. در واقع بیش از 40 درصد از زمین های سیشل، به عنوان پارک های ملی حفاظت شده، مشخص شده اند. این برنامه های حفاظتی از سوی دولت سیشل منجر به حفظ حیات وحش طبیعی این جزایر شده است. سیشل در حدود 250 گونه پرنده بومی خود را دارد که بیشتر آنها در جزیره Aride سکونت دارند. بیش از 1000 گونه ماهی در آب های اطراف سیشل زندگی می نماید، از جمله: طوطی ماهی، فرشته ماهی، بادکنک ماهی، مارماهی رنگین و ... که توسط غواصان قابل شناسایی است. در حدود 31 گونه مختلف خرچنگ در امتداد سواحل وجود دارد. جزیره Cousin، میزبان لانه های تو در تو لاکپشت های دریایی Hawksbill؛ که در خطر انقراض قرار دارند؛ در اقیانوس هند غربی است.

آب و هوای سیشل

آب و هوای سیشل آن را تبدیل به یک تور سیشل استثنایی برای سفر در طول سال، نموده است.

دمای متوسط 27 درجه سانتی گراد که به ندرت پایین تر از 24 درجه سانتی گراد و بالاتر از 32 درجه می رود، در نتیجه خیلی کم پیش می آید که هوا خیلی گرم گردد و کاملا برای یک روز آفتابی و شنا در ساحل، مناسب است.

البته که باران در مناطق استوایی معمول است، اما این بارش های چند ساعت بیشتر طول نمی کشند - به جای یک روز کامل - و اغلب محدود به یک جزیره و یا حتی ناحیه ای از یک جزیره هستند.

در طول سال، گرم ترین و خشک ترین ماه ها در سیشل از ماه می تا سپتامبر (اردیبهشت تا مهر) است و بارانی ترین ماه ها از نوامبر، دسامبر و ژانویه (آبان تا بهمن) است که حتی قبل و بعد از باران ها، آفتاب درخشانی را خواهید داشت.

سیشل، دو فصل دارد که توسط بادهای مناطق گرمسیری استوایی مشخص می گردد:

1.از ماه می تا سپتامبر (اردیبهشت تا مهر) این بادها از سمت جنوب شرقی هوای خشک تر را به سمت سیشل می آورند و بادهای قوی هستند و بر سواحل جنوب غربی سیشل از جمله Intendance، Takamaka، Baie Lazare و همین طور جزیره Praslin (به دلیل افزایش جبلک دریایی در آب و سواحل) تاثیر می گذارند و شنا در این سواحل سخت بوده در حالی که سواحل جنوبی و شرقی کاملا مناسب است.

2.از ماه اکتبر تا آپریل (مهر تا اردیبهشت) باد از سمت شمال غربی می وزد که بسیار ملایم است و اکثر سواحل برای شنا ایمن هستند و اثری از علف های هرز و جلبک های دریایی نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 471

به "به سیشل جزیره رویاها سفر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به سیشل جزیره رویاها سفر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید