تام هنکس پدر ژپتو می گردد، ایفای یک نقش نوستالژیک

به گزارش تور ارمنستان ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، تام هنکس در حال مذاکرات اولیه برای ایفای نقش پدر ژپتو در اقتباس لایواکشن دیزنی از داستان پینوکیو است.

تام هنکس پدر ژپتو می گردد، ایفای یک نقش نوستالژیک

پل کینگ کارگردان فیلم های موفق پدینگتون قرار است این لایواکشن دیزنی را که اقتباسی از انیمیشن کلاسیک این کمپانی است کارگردانی کند. اندرو میانو و کریس ویتز نیز تهیه کنندگان آن هستند.

پروژه لایواکشن پینوکیو که در حال آماده سازی واقع شده است در ادامه بازسازی آثار موفق پیشین دیزنی است. در سال های گذشته دیزنی نسخه های لایواکشن دیو و دلبر و کتاب جنگل را روانه سینماها نموده است که هرکدام به ترتیب توانسته اند در سراسر دنیا به رقم های فروش درخشان 1.2 میلیارد دلار و 966 میلیون دلار دست یابند. کمپانی دیزنی همچنین قرار است در سال آینده سه لایواکشن دیگر را به سینماها عرضه کند: دامبو که در ماه مارس به سینماها می آید؛ علاء الدین که ماه می اکران می شود و شیر شاه که ماه ژوئن راهی پرده های نقره ای می شود.

سال 2019 برای تام هنکس نیز که در حال مذاکره برای پیوستن به این پروژه است سال بسیار پرمشغله ای خواهد بود. او سال آینده با نقش وودی در داستان اسباب بازی در قسمت چهارم برمی شود. ضمنا در ماه مارس آینده نیز با فیلم حماسی جنگ دنیای دوم سگ تازی به سینماها می آید. تام هنکس هم اکنون در حال بازی در نقش آقای راجرز شخصیت افسانه ای تلویزیونی در پروژه ای بدون عنوان است.

چندی پیش 2 پروژه دیگر با نام های پینوکیو درصدر اخبار سینمایی قرار گرفته بودند یکی پروژه گی یرمو دل تورو کارگردان برنده جایزه اسکار برای کمپانی نتفلیکس بود که اعلام شد ورژن موزیکال استاپ موشنی از داستان کلاسیک پینوکیو نوشته کارلو کلودی است و دیگری پروژه ماتئو گارونه کارگردان ایتالیایی با حضور روبرتو بنینی در نقش پدر ژپتو بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 330

به "تام هنکس پدر ژپتو می گردد، ایفای یک نقش نوستالژیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تام هنکس پدر ژپتو می گردد، ایفای یک نقش نوستالژیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید