تخصیص 2 میلیون دلاری بانک اروپایی بازسازی و توسعه به تاجیکستان

به گزارش تور ارمنستان ارزان، بانک اروپایی بازسازی و توسعه برای حمایت از مشاغل کوچک آسیب دیده از کرونا در تاجیکستان به این کشور 2 میلیون دلار یاری می نماید.

تخصیص 2 میلیون دلاری بانک اروپایی بازسازی و توسعه به تاجیکستان

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در دوشنبه، بانک اروپایی بازسازی و توسعه برای حمایت از مشاغل کوچک آسیب دیده از کرونا در تاجیکستان به این کشور 2 میلیون دلار یاری می نماید.

سرمایه گذاری بانک اروپایی بازسازی و توسعه شامل 1.5 میلیون دلار وام و یک خط تامین مالی 500 هزار دلاری برای حمایت از مشاغل خرد و کوچک که در مواجهه با رکود تجاری، کاهش گردش مالی و درآمد به سر می برند، می باشد.

بر اساس گزارش نمایندگی بانک اروپایی بازسازی و توسعه ، این بانک در پاسخ به بحران بی سابقه جهانی یک بسته یاری های مالی را اختصاص داده و میخواهد در سال های 2020-2021 میلادی برای پشت سر کردن پیغامدهای مالی ویروس کرونا، در تجارت تا 21 میلیارد یورو سرمایه گذاری کند.

مشاغل کوچک بخش مهم از اقتصاد تاجیکستان است و حمایت از آن همچنان یکی از مهم ترین اولویت های بانک اروپایی بازسازی و توسعه باقی می ماند.

مشاغل کوچک پس از امضا توافق نامه تامین مالی تجارت بین بانک اروپایی بازسازی و توسعه و بانک اروند از فرصت های وارداتی و صادراتی جدیدی بهره مند می شوند. این امر همچنین به کاهش اختلال در زنجیره های تجارت و عرضه محصولات، ناشی از شرایط سنگین بازار، یاری خواهد نمود.

آیتن رستم اوا رئیس نمایندگی بانک اروپایی بازسازی و توسعه در تاجیکستان در این مورد گفت: ما خوشحالیم که با شریک دیرینه خود، یعنی بانک اروند برای پیروزی بر عواقب ویروس کرونا و حمایت از مشاغل کوچک در تاجیکستان کوشش های خود را متحد می سازیم.

وی اضافه کرد: همکاری نزدیک با بخش مالی و ارائه منابع به وسیله بازیگران پایدار، فعال و موثر بازار نه تنها بخش مالی بلکه به طور کلی مشاغل فعال محلی را حفاظت می نماید.

برنامه توسعه مالی تجارت بانک اروپایی بازسازی و توسعه در سال 1999 میلادی با هدف توسعه ارتباطات تجاری بین کشورهای که از سوی این بانک سرمایه گذاری می شوند، ایجاد شده است.

تاجیکستان عضو بانک مذکور است. بانک اروپایی بازسازی و توسعه آغاز از سال 1992 میلادی تا به امروز در تاجیکستان حدود 900 میلیون دلار در 135 پروژه مختلف در کل بخش های مالی این کشور سرمایه گذاری نموده است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1403

به "تخصیص 2 میلیون دلاری بانک اروپایی بازسازی و توسعه به تاجیکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص 2 میلیون دلاری بانک اروپایی بازسازی و توسعه به تاجیکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید