تخفیف شرکت پست برای ارسال صنایع دستی

به گزارش تور ارمنستان ارزان، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارشهای منتشر شده، تخفیف شرکت پست برای ارسال صنایع دستی اعمال می گردد.

تخفیف شرکت پست برای ارسال صنایع دستی

محمود لیائی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پست درباره تعرفه گذاری ارسال محصولات صنایع دستی اظهار کرد: طی تفاهم نامه ای که چند ماه گذشته بین شرکت ملی پست و وزارت میراث فرهنگی منعقد شد، یکی از بندهای ذکر شده در آن توافق درباره حمایت از صنایع دستی به وسیله شرکت پست بود و در این راستا مقرر شد تا با همکاری پست و معاونت صنایع دستی بسته حمایتی برای پشتیبانی از محصولات صنایع دستی طراحی گردد.

وی ادامه داد: در غالب این بسته خدمات متنوعی آماده شده تا شاهد کاهش قیمت تمام شده محصول صنایع دستی و تسهیل در فروش و خرید آن باشیم. حدود 20 خدمت را در این بسته آماده نموده ایم که بتواند تجارت صنایع دستی را رونق دهد. بعضی از این خدمات عبارتند از معین اصالت محصول، بسته بندی، ارسال، تخصیص بارکد و فروش اینترنتی.

مدیرعامل شرکت ملی پست درباره زمان شروع این طرح مطرح کرد: مقرر شده تا این طرح بعد از جشنواره بین المللی صنایع دستی فجر اجرایی گردد تا قیمت تمام شده محصول صنایع دستی را کاهش دهد.

لیائی با تاکید براینکه تخفیف ویژه ای از طرف شرکت پست برای ارسال صنایع دستی در نظر گرفته شده، گفت: برای ارسال محصول صنایع دستی حدود 20 درصد در تعرفه پست تخفیف را ارائه می دهیم. نکته مهم این است که کسب و کارهایی که در پلتفرم های مجوزدار فعالیت نمایند، شامل این تخفیف خواهند شد.

منبع: همگردی
انتشار: 1 اسفند 1401 بروزرسانی: 1 اسفند 1401 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2557

به "تخفیف شرکت پست برای ارسال صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیف شرکت پست برای ارسال صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید