تخلیه هزاران نفر در استان کلرادو به علت تندباد، قطع گسترده برق

به گزارش تور ارمنستان ارزان، وزش تندباد در بخش هایی از استان کلرودا باعث قطع گسترده برق شده و مسئولان را به تخلیه هزاران نفر وادار نموده است.

تخلیه هزاران نفر در استان کلرادو به علت تندباد، قطع گسترده برق

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزش باد شدید در بعضی منطقه ها شهرستان بولدر در استان کلرادو باعث تخریب خطوط انتقال برق شده و مسئولان را به تخلیه هزاران نفر وادار کرد.

طبق گزارش وبگاه شبکه خبری بلومبرگ، سرعت تندباد در این منطقه به 110 مایل در ساعت (معادل 177 کیلومتر بر ساعت) رسیده است. مسئولان از ساکنان در بخش های سوپریور و لوئیزویل که مجموعاً 33000 نفر جمعیت دارند خواسته اند این منطقه ها را تخلیه نمایند.

سازمان هواشناسی ملی آمریکا در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: اگر در لوئیزویل هستید با خطر جانی روبرو هستید. به سرعت منطقه را ترک کنید.

تصاویر راداری سازمان هواشناسی آمریکا نشان داد ستونی از دود منطقه ای به وسعت بیش از 70 مایل را در بر گرفته است. رسانه ها گزارش داده اند برق بیش از 47000 واحد مسکونی و تجاری در استان کلرودا قطع شده است.

این اتفاق نزدیک به 20 روز بعد از وقوع طوفانی با ده ها کشته در مرکز و جنوب آمریکا اتفاق افتاده است. روز 21 آذرماه رسانه های آمریکا گزارش داده بودند گردباد بی سابقه در استان کنتاکی آمریکا و وقوع طوفان در مرکز و جنوب آمریکا جان دست کم یکصد نفر را گرفت.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2291

به "تخلیه هزاران نفر در استان کلرادو به علت تندباد، قطع گسترده برق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخلیه هزاران نفر در استان کلرادو به علت تندباد، قطع گسترده برق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید