ترامپ: بایدن وقتی می&zwnjتواند وارد کاخ سفید گردد که ثابت کند 80 میلیون رأیش تقلبی نبوده است

به گزارش تور ارمنستان ارزان، رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری تأکید کرد که رقیب دموکراتش که رسانه های آمریکایی وی را پیروز انتخابات آمریکا اعلام نموده اند تنها وقتی می تواند رئیس جمهور آمریکا گردد که ثابت کند 80 میلیون رأیش تقلبی و غیرقانونی نبوده است.

ترامپ: بایدن وقتی می&zwnjتواند وارد کاخ سفید گردد که ثابت کند 80 میلیون رأیش تقلبی نبوده است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز آدینه در پیغامی توئیتری ورود جو بایدن به کاخ سفید را منوط به اثبات قانونی بودن آرایش در انتخابات ریاست جمهوری اخیر دانست.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

دونالد ترامپ که روز گذشته نیز در پیغامی توئیتری تأکید نموده بود که به هیچ وجه امکان ندارد جو بایدن 80 میلیون رأی کسب نموده باشد، این بار در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: بایدن فقط زمانی می تواند به عنوان رئیس جمهور وارد کاخ سفید گردد که بتواند ثابت نمایند آرای مضحک 80 میلیونی اش با تقلب و اقدامات غیرقانونی به دست نیامده است.

وی اضافه نمود: وقتی شما متوجه شوید که چه اتفاقاتی در دیتروت، آتلانتا، فیلادلفیا و میلواکی افتاده و چه تقلب گسترده ای انجام شده، خواهید دید که او به یک مشکل حل نشدنی برخورده است.

در حالی که رسانه های جریان اصلی آمریکا جو بایدن را پیروز نهایی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام نموده اند، دونالد ترامپ با تأکید بر اینکه در بعضی ایالت ها موارد متعددی از تقلب و تخلف در فرایند برگزاری انتخابات و شمارش آرا رخ داده است، تا به امروز از پذیرش پیروزی رقیبش امتناع ورزیده و با انتشار پیغام های متعدد در توئیتر و فیس بوک، خود را برنده انتخابات خوانده است.

دونالد ترامپ اگرچه به خاطر آنچه مصالح کشور خوانده است به اداره خدمات عمومی آمریکا اجازه داده که فرایند انتقال قدرت به جو بایدن را پیش ببرد، اما وی در عین حال تأکید نموده است که شروع این فرایند به معنای پذیرش نتیجه انتخابات نیست و نتیجه نهایی انتخابات تنها پس از رسیدگی به شکایات مطرح شده از سوی ستاد انتخاباتی او و صرفاً توسط مراجع رسمی اعلام خواهد شد.

طی هفته های اخیر شبکه های اجتماعی پرطرفدار در آمریکا از جمله فیس بوک و توئیتر بارها اظهارات دونالد ترامپ مبنی بر بروز تخلفات و تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را با درج برچسب هایی مانند بی اساس یا اطلاعات نادرست عملاً سانسور نموده اند و همین مسئله خشم دونالد ترامپ و طرفداران دوآتشه وی را برانگیخته است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1714

به "ترامپ: بایدن وقتی می&zwnjتواند وارد کاخ سفید گردد که ثابت کند 80 میلیون رأیش تقلبی نبوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: بایدن وقتی می&zwnjتواند وارد کاخ سفید گردد که ثابت کند 80 میلیون رأیش تقلبی نبوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید