کوشش جالب ونتورا برای کوچکتر جلوه داده نشدن از کونته

به گزارش تور ارمنستان ارزان، سرمربی جدید تیم ملی ایتالیا از مقایسه هایی که میان او و سرمربی پیشین آتزوری اجرا شده راضی نیست و نشان داد که دوست ندارد کوچکتر از هموطنش در چلسی جلوه داده گردد.

کوشش جالب ونتورا برای کوچکتر جلوه داده نشدن از کونته

به گزارش خبرنگاران، در آستانه اولین بازی تیم ملی ایتالیا در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 که امشب در خانه رژیم اشغالگر قدس است، خبرنگاران کاری انجام دادند که به مذاق سرمربی جدید آتزوری، جامپیرو ونتورا چندان خوش نیامد.

از سرانجام یورو 2016 که سرمربی پیشین ونتورا راهنمایی تیم ملی ایتالیا را برعهده گرفته، حرف و حدیث هایی درباره اینکه فدراسیون فوتبال ایتالیا یک مربی ضعیف تر را روی کار آورده است مطرح شده و مقایساتی میان این دو مربی اجرا شده است. این مقایسه ها در کنفرانس خبری قبل از بازی آتزوری برابر رژیم اشغالگر قدس با شدت بیشتری ادامه پیدا کرد به خصوص که ونتورا که در اولین بازی اش به عنوان سرمربی تیم ملی ایتالیا، در ملاقات خانگی محبت آمیز برابر فرانسه 3 بر یک بازنده شد.

ونتورا به نشریه دومنیکو اسپورتیوا گفت: من واقعاً احساس می کنم که منتقدان احاطه ام نموده ام اما این هم بخشی از بازی است و این را می دانم. گاهی اوقات من نمی توانم بعضی شرایط را درک کنم و دوست دارم فرصتی به دست آورم که درباره این موضوع با مردم حرف بزنم.

وی اضافه نمود: می شنوم که بعضی ها می گویند کونته زمانی که سرمربی تیم ملی ایتالیا شد، سه بار اسکودتو را کسب نموده بود. این درست است اما من هم می توانم بگویم که زمانی که کونته داشت اسکودتوهایش را می برد، من هم داشتم بازیکنانی با چندین برابر قیمت خریدشان می فروختم و بازیکنان زیادی را هم به تیم ملی ایتالیا فرستادم. این کارها هم به نظر من پیروزی محسوب می شوند. هر کسی هر کاری از دستش ساخته باشد انجام می دهد.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1055

به "کوشش جالب ونتورا برای کوچکتر جلوه داده نشدن از کونته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش جالب ونتورا برای کوچکتر جلوه داده نشدن از کونته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید