تیام، 437 دقیقه در حسرت گل

به گزارش تور ارمنستان ارزان، عجمان و استقلال از یک درد مشترک رنج می برند و آن ناکامی مهاجمان گران قیمت این دو تیم در باز کردن دروازه حریفان است. از آخرین گلی که مهاجم سنگالی برای عجمان به ثمر رسانده، حدود 437 دقیقه می گذرد.

تیام، 437 دقیقه در حسرت گل

به گزارش خبرنگاران ، امیر اسدی ، استقلال دروازه حریفان را پیدا نمی نماید و این مهم ترین مشکل این روزهای وینفرد شفر است. مربی آلمانی که رکوردی منفی در کارنامه اش به ثبت رسیده و تیم او حدود 400 دقیقه است که گلی به ثمر نرسانده. مهاجمان استقلال جملگی نه انگیزه ای برای گلزنی دارند و نه موقعیتی نصیب شان می گردد. هافبک های بازیساز استقلال، در توپ رسانی به مهاجمان عملکرد ضعیفی به نمایش می گذارند و این یکی از عواملی است که استقلال را در باز کردن دروازه حریفان یا مشکل روبرو می نماید.

به بازی با پرسپولیس نگاه کنید. کدام موقعیت نصیب الحاجی گرو، روح الله باقری و مرتضی تبریزی شد؟ آیا توپی، حتی خارج از محوطه جریمه به آن ها رسید که بخت خود را برای گل زدن آزمایش نمایند؟ فقط باقری در نیمه اول، یک شوت به سمت دروازه پرسپولیس شلیک کرد که بیرانوند آن را در آغوش گرفت.

استقلال مهاجمانی در حد و اندازه های مامه تیام در اختیار ندارد. در این شکی نیست که سطح مهاجمان فعلی به هیچ وجه با مامه تیام و حتی علی قربانی برابر نیست اما آن ها هم موقعیتی به دست نمی آورند که ضربه آخر را بزنند. آمار همه آن ها را که با هم جمع می کنیم، 3 گل زده در حدود 18 بازی است. آماری نه چندان درخشان که انتقادها از آن ها را به همراه داشته است.

رسانه ها، مهاجمان استقلال را نقد می نمایند و مدام مامه بابا تیام را مثل پتک به سر آن ها می کوبند. بازیکنی که برای استقال یک نعمت بزرگ بود. او در یک نیم فصل، آنقدر گل زد که باعث شد تا ماه ها نامش به عنوان یکی از بهترین مهاجمان تاریخ لیگ برتر شنیده گردد. تیام که از امپولی به استقلال آمده بود، فقط یک نیم فصل در ایران دوام آورد و با پیشنهاد جذاب عجمان، وسوسه شد تا به لیگ امارات برود.

تیام هم مانند مهاجمان این فصل استقلال، آمار ضعیفی به نام خود ثبت نموده. او در بازی نخست عجمان در لیگ امارات، در دقیقه 13 توانست دروازه النصر را باز کند و زمینه ساز پیروزی یک بر صفر تیمش گردد. از آن به بعد، تیام 4 بازی برای عجمان انجام داده اما گلی به ثمر نرسانده. بن یاس در جام حذفی و الشباب، الفجیره و الجزیره در لیگ امارات حریفانی بودند که اجازه ندادند پای تیام به گلزنی باز گردد.

آمار تیام هم شبیه استقلال و مهاجمان این تیم است. از آخرین گلی که مهاجم سنگالی برای عجمان به ثمر رسانده، حدود 437 دقیقه می گذرد. اتفاقی که باعث گردیده عجمان هم در نتیجه گیری توفیقی به دست نیاورد و با کسب تنها 3 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار بگیرد. به نظر می رسد عجمان و استقلال از یک درد مشترک رنج می برند و آن ناکامی مهاجمان گران قیمت این دو تیم در باز کردن دروازه حریفان است. اتفاقی که این دو تیم را با بحران هایی بزرگ روبرو نموده است.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 173

به "تیام، 437 دقیقه در حسرت گل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیام، 437 دقیقه در حسرت گل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید