جاذبه هایی دیدنی در پاتایا

به گزارش تور ارمنستان ارزان، پاتایا یکی از زیباترین شهرهای کشور تایلند برای بازدید از جاذبه‌هایی منحصربه‌فرد است. شهر ساحلی پاتایا جاذبه‌های عالی دارد که در این مقاله به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم.

جاذبه هایی دیدنی در پاتایا

پناهگاه حقیقت (Sanctuary of Truth) در پاتایا

پناهگاه حقیقت ساختمان عظیم دارای معماری به سبک تایلندی است. فضاهای داخلی این ساختمان توسط کنده‌کاری‌های چوبی تزیین شده‌اند. این ساختمان برای ادای احترام به ادیان باستانی ساخته شده است و هنگام بازدید از این مکان گردشگران می‌توانند برای تماشای نمایش‌های فرهنگی و مسابقات بوکس تایلندی هم مراجعه کنند.

مینی سیام (Mini Siam) در پاتایا

برخی از بهترین مکان‌های بین‌المللی که در این منطقه قرار گرفته‌اند. در بین آن‌ها بنای تاریخی پیروزی بانکوک، معبد آرون، مجسمه آزادی آمریکا، پل برج لندن و خانه اپرای سیدنی هستند. برای بازدید از مینی سیام باید از قبل بلیط خود را رزرو نمایید.

بازار شناور چهار منطقه پاتایا (Four Regions Floating Market)

اولین بازار شناور در پاتایا که امکانات عالی برای گردشگران تور پاتایا دارد، محلی برای بازدید از زندگی روزمره مردم محلی این شهر در کشور تایلند می‌باشد. اگر پیچ و خم‌های این بازار به اندازه کافی برای شما سرگرم کننده نباشد، می‌توانید به یکی از تورهایی که شامل قایق سواری و بازدید از خانه‌های سنتی تایلندی و مزارع و بازدید از موزه بادبادک ها هستند ملحق شوید.

پارک پاتایا (Pattaya Park)

با سوار شدن به چرخ و فلک در این پارک می‌توانید لحظات شادی را در تور پاتایا تجربه کنید. این پارک دارای یک پارک آبی هم بوده و از ارتفاعات آن می‌توانید به مشاهده زیبایی‌های شهر بپردازید و یا برای صرف یک وعده غذا به رستوران های اطراف مراجعه نمایید.

انتشار: 15 اسفند 1397 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 278

به "جاذبه هایی دیدنی در پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه هایی دیدنی در پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید